Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 48
    Het een airpress tacker gehad op lucht, denk je goed merk maar man o man wat een meuk. Daarna een bij de Aldi gehaald en wat een feestje. Ding schiet echt over in door etc. Die van de lidl komen van zelfde leverancier denk ik met alleen andere sticker. Voor af en toe gebruik kan je best zo'n electrische tacker nemen. Heb je uberhaupt meer vrijheid want je compressor sleep je ook niet overal heen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlasseKlus Bekijk Berichten
    Volgende keer wel meenemen, hoor! Voor als je de tent haringen bent vergeten ;-)
    groet
    Bert
    Let's make better mistakes tomorrow

Ecotools al diverse modellen gekocht werken wel op lucht maar goed betaalbaar

heb er ook twee van ecotools, één voor pins en één voor braids
    heb er al heel wat mee geschoten, werken nog steeds perfect
    Voor het prijs verschil dat je bespaart kan je best een leuke compressor kopen
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Het een airpress tacker gehad op lucht, denk je goed merk maar man o man wat een meuk. Daarna een bij de Aldi gehaald en wat een feestje. Ding schiet echt over in door etc. Die van de lidl komen van zelfde leverancier denk ik met alleen andere sticker. Voor af en toe gebruik kan je best zo'n electrische tacker nemen. Heb je uberhaupt meer vrijheid want je compressor sleep je ook niet overal heen.
    Ja de bouwmarkt Airpress is weer zo'n merk dat de rechten heeft gekocht om de naam te mogen gebruiken. Troep inderdaad.

Ik zat onlangs met hetzelfde probleem. Lang gezocht, gewikt en gewogen, en uiteindelijk toch gegaan voor een compressor + tacker op luchtdruk. Reden: ik ga de tacker niet veel gebruiken, maar heb nu twee grote klussen in huis waar ik hem wel voor nodig heb. Later kan ik de compressor goed in de werkplaats gebruiken voor tal van toepassingen zoals eerder al beschreven. Iets grotere investering maar wel voor jarenlang plezier. Ik heb deze set gekocht https://www.toolmax.nl/senco-s200bn-...ompressor.html voor €300,-. Slaat minibrads van 50mm met gemak door 12mm multiplex in een vurenhoutenbalk. De compressor is trouwens ook nog erg stil en compact!

Succes met je keuze!

Ondanks dat ik niet gauw een merk als power plus oid koop heb ik mij een hele tijd terug er toch eentje gekocht gehad. Gewoon omdat ik het niet veel gebruik maar toch handig is om liggen te hebben. Prijs weet ik niet meer exact, ergens tussen 60-80 euro geloof ik. Kan zowel nagels als nietjes tot 40mm.

Mijn vader heeft hem nu afgelopen 2 dagen intensief gebruikt gehad in geïmpregneerd vuren (een paar duizend 40mm nagels) en tot nu toe heb ik hem toch nog niet horen klagen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Tackers en nailers op gascapsules zijn de laatste tijd in zwang voor incidenteel gebruik en als er geen compressor beschikbaar is. Ze zijn nog wel aan de prijs, geloof ik. Maar misschien iets om even in te duiken.

Heb zelf sinds een paar maand een brad- en een pin-nailer (Hitachi en Makita) met een Schneider-compressor in Systainer. Bevalt heel goed.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Een 2e hands A-merk accutacker wellicht een optie?
    Op MP kwam ik deze tegen: https://www.marktplaats.nl/a/doe-het...sPage=lr&pos=8
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Heb ooit een novus racket gekocht deze kan 3 x slaan op hetzelfde nietje. Gaat goed maar gebruik hem nooit meer sinds ik pneumatische met een simpele compressor heb. Verschillende van van cranenbroek en van ecotools. Endorfine te zeggen net zo goed of beter als de hele durevan het werk.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten