Even voorstellen

Pie

Nieuw lid
27 jun 2017
2
0
Goedemorgen,

Ik ben Pieter, 28 jr en kom uit België. Ik werk als ingenieur in de scheepsvaart en hou me prive bezig met klussen en verbouwingen. Ik heb vooral ervaring met elektriciteit en verwarming. Ik ben geen echte houtbewerker, maar wil me richten op een aantal interieurprojectjes, waaronder een aantal kastenwanden ingewerkt tussen 2 muren. Het doel is om dit mooi, maar niet te complex te maken. Ik heb een bosch blauw afkortzaag, invalzaag met rail, schroefmachine, boormachine etc. Wat ik nog mis is een degelijke freesmachine en eventueel een tacker voor mdf te tacken.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.693
99
Utrecht
Welkom op het forum Pieter!
Ingenieur in de scheepvaart? Ben je dan scheepsbouwer of werktuigkundige aan boord?
 

Pie

Nieuw lid
27 jun 2017
2
0
Welkom op het forum Pieter!
Ingenieur in de scheepvaart? Ben je dan scheepsbouwer of werktuigkundige aan boord?
Dag Pel, ik werk op de technische dienst van onze overheidsrederij. Ik heb eerder een achtergrond in automotive engineering. Schepen hebben me altijd geïnteresseerd en zo terecht gekomen in deze functie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.