Beginnen met draaien

seeker

Actieve deelnemer
24 apr 2016
119
2
Sinds kort ook begonnen met de erg leuke bezigheid van het draaien. Toevallig in de buurt een goedkoop aanbouw draaibank voor mijn Scheppach HM2 kunnen krijgen en op marktplaats maar meteen een paar goede beitels aangeschaft. Nu eerst maar eens wat proberen en de boel onder de knie te krijgen en dan nog iets bedenken om te maken.
Het lijkt me ook erg leuk om schalen te draaien, maar daar zal ik nog meer gereedschap voor nodig hebben (chuck enzo)DSC_1560.jpg

DSC_1561.jpg

De afruwguts en de afsteekbeitel gebruiken gaat al prima, maar die andere 2 moet ik echt nog wat meer onder de knie krijgen denk ik, daar kon ik nog niet zo lekker mee werken
 

seeker

Actieve deelnemer
24 apr 2016
119
2
Ja, de guts die ik heb vind ik tot nu toe ook veel leuker om mee te werken, klinkt ook zo lekker stil als het goed gaat
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Beste Seeker, ik weet niet waar je woont. Als je lid wordt van Radius en er is een van de 14 afdelingen bij je in de buurt actief zijn er in de regel voldoende leden om jou goed op weg te helpen en de juiste dingen aan te leren.
Als je niet oppast heb je jezelf zo verkeerde technieken aangeleerd die weer moeilijk af te leren zijn.
Kijk maar hieronder voor de landelijke website van Radius.
 

seeker

Actieve deelnemer
24 apr 2016
119
2
ik had inderdaad gezien al dat er in Halsteren ook een afdeling was, dat is voor mij prima te doen om eens contact mee op te nemen (nog geen 10km ofzo), bedankt!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.