Ik stel me even voor.

Frankie says

Nieuw lid
9 jun 2017
2
0
Hallo allemaal..

Ik ben Frank, 54 Jaar jong, samenwonend, kinderen, woon in het mooie Dronten.
In het dagelijks leven houd ik mij bezig met treinen en nee ik ben geen machinist of conducteur.
Al jaren gek op techniek in de breedste zin van het woord en daar hoort ook hout bewerken bij. En nu dan het houtdraaien. Mooi om te zien hier en op andere sites hoe creatief men toch kan zijn, erg inspirerend.
ik heb vooralsnog aangeschaft voor een luttel bedrag een Jet ML 1014 en een drietal houtdraaibeitels van het merk Nooitgedagt. Je moet ergens beginnen...
Ik lees al een poosje op Woodworking en speur het internet af naar alle mogelijke informatie over draaien maar ook over het slijpen van het gereedschap, welke houtsoorten etc. Een wereld gaat voor mij open.

Hout draaien is meer dan een stukje hout inspannen en zelfs dat is al een studie op zich.
Maar goed, hier zit veel kennis en enthousiasme en misschien worden we wel kennissen.
Ik ga zeker hier en daar mijn licht opsteken want vragen zijn er genoeg.

Met vriendelijke groet,
Frank
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.422
686
Emst
Welkom.
Hier staat ook een houtdraaibank en je mag altijd een keer langs komen.
Is een kwartier rijden voor je.
 

Frankie says

Nieuw lid
9 jun 2017
2
0
Wat een vriendelijk aanbod mijnheer de Haan, ik maak daar graag een keer gebruik van. Beter goed geleend dan slecht zelf bedacht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.