vakkenkast voor thuis

creator88

Nieuw lid
17 nov 2010
15
0
en dan nog een vakken kast voor mezelf thuis.



alle hoeken zijn in verstek gezet dat je het id krijgt dat de wanden in 1 geheel doorlopen.
gemaakt van steigerplanken opgeschuurt met korrel 120 en word afgewerkt met beits dat naar noten toe kleurt en afgewerkt met matte lak.

moet nog even de puf ervoor vinden om eraan te beginnen maar dat zal hopelijk voor de kerst zijn. foto's van het eindresultaat volgen.

Attached files
 

dif

Actieve deelnemer
10 jan 2010
120
0
BE- Linter
Gewoon: eenvoudig, maar knap design :eek: . Vooral het inzicht in de verhoudingen, deze gave mis ik zelf wel :cry: . Deze foto's inspireren (echter meestal om na te bootsen ;) )
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Ziet er strak uit.
Hoe ga het geval bevestigen? (zal wel wat wegen lijkt mij zo)
 

creator88

Nieuw lid
17 nov 2010
15
0
@ dif :

Daarom volg ik de opleiding als binnenhuis architect ;)
Het is een makkelijk te maken vakken kast die toch enige diepgang heeft als je het goed gaat bekijken, ik zit zelfs er nog aan te denken bij alle naden een visbekje erin te frezen zodat het net wat meer luxe kijkt

@ Dave:

het gewicht valt wel mee het is geen zwaar eiken ;)

ik maak in de hoeken een haak systeem zodat het niet opvalt denk ik, dat moet ik nog gaan bekijken maar hangen zal die :cool:

Ik verwacht er binnen nu en 3 weken tijd voor te hebben het even vlug in elkaar te zetten zal hier de fotos nog wel plaatsen
 

creator88

Nieuw lid
17 nov 2010
15
0
voor de liefhebber die hem ook wil maken :

de autocad tekening helaas niet op school of netjes in een layout dat komt omdat al mijn autocad instellingen verdwenen zijn dus moet weer opnieuw gaan programeren zodra ik tijd heb maar goed :



Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.