Speelgoed van een oud skateboard!

Barthoes

Nieuw lid
12 feb 2013
2
0
Amaai, das echt mooie gedaan. ik heb al je video's bekeken en ben al aan het wachten op de volgende.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Hallo Jolien,

Dat ziet er weer gelikt uit hoor, en die lintzaag doet het maar wat fijn zo te zien.

Volgens mij heb ik ergens op dit forum gelezen dat de bovenste geleider van de lintzaag zo dicht mogelijk boven je werkstuk moet staan.
Heb je voor de film de geleider arm zo hoog gezet of doe je dat altijd?

Mvg, :).
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
@Barthoes dankjewel! Zeker abonneren dan zodat je up to date blijft :D. Als je wil kan je ook 'het belletje' aanklikken op Youtube, dan krijg je er een melding van als ik een nieuwe video post!
Ja het autootje vind ik ook mooier dan een skateboard zelf :D.

@Spaander: Ja je hebt gelijk, de bovenste geleider moet zo laag mogelijk staan! Hier had ik het voor het opzet van het filmpje zo hoog gezet, maar na het nog eens te bekijken had het gerust nog wat lager gemogen daarvoor :). Maar als ik niet aan het filmen ben staat ie laag!

Groetjes
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Leuk die auto's Jolien.
Weet je Jolien, ook bij dit speelgoed krijg ik meteen weer dat gevoel dat het voor de eeuwigheid gemaakt is.
Ik zie echt een opa voor me die tegen z'n kleinzoon vertelt: "kijk deze heeft opa nog 'ns gehad van een hele aardige mevrouw en altijd mee gespeeld en nou mag jij 'm hebben om mee te spelen" en dat zo dat kereltje dan met een blij gezicht de auto van opa in z'n handen heeft en heerlijk over de grond ermee gaat rijden.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Wauw Willem! Wat is dit leuk om te lezen zeg! :)
Heerlijk! Hopelijk kunnen die woorden ook werkelijkheid worden :)!
Mijn collega zei me ook dat ze een echte oude look hebben, dat ze zo al ettelijke jaren oud zouden kunnen zijn!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.