Eventjes voorstellen

MaVa

Actieve deelnemer
3 mrt 2016
164
4
diksmuide
Beste houtvrienden

Na lang uitstellen is het er dan toch van gekomen, mijn eerste post.

Ik ben Maarten, 31 lentes jong en wonende in Diksmuide. Naast mijn kantoorjob als boekhouder vind ik het enorm ontspannend om hout te leven.

Voornamelijk hou ik mij bezig met het maken van geluidsboxen en alles wat audio betreft. Momenteel bezig met een project die voornamelijk handwerk is en waarvan het idee ergens in Zwolle is ontstaan. Voornamelijk tracht ik in mijn werk hout te verwerken maar af en toe worden we genoodzaakt om onze toevlucht te zoeken tot polyester en andere niet zo gezellige materialen.

In de ontwerpen tracht ik altijd uit te gaan van het hout en dat zijn verhaal te laten vertellen.

Hierbij enkele voorbeelden van wat ik al gemaakt heb:

boxonderdelen.jpgkapstok.jpgsnijplank.jpg

Aan iedereen alvast bedankt voor elk bericht op het forum. Ik heb al met veel plezier jullie verhalen gelezen.

Maarten
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Welkom Maarten op dit mooie forum.
Onlangs zijn er nog een paar leuke berichten geweest over luidsprekers en buizenversterkers.
Laat maar eens wat meer zien van je projecten en m.n. foto's van het maakproces vinden velen interessant en leerzaam.
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Welkom op het forum!
Als ik je interesse zo zie, denk ik dat je veel gelijkenissen hebt met de audiofiel Erik van Voorst;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.