Opbergsysteem

Atmoz

Actieve deelnemer
Top, dan ga ik ook maar een bestelling samenstellen...250 euro dan geen bezorgkosten, mooi excuus om me helemaal te buiten gaan...

Lol :p Ik heb vandaag ook een bestelling gedaan, en op precies diezelfde manier :D
Flink wat dozen en bakjes komen eraan... Ik had de luxe om het materiaal eerst met eigen ogen te bekijken (L.N. had ze bij zich laatst) en ik moet zeggen: zeer mooi spul!



Niet vergeten de labels mee te bestellen : )

Daar heb ik ook naar gekeken, maar vond ze erg aan de prijs... Ik meen iets van € 25,- toch?

Nu effe de levering afwachten...
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.761
734
Enschede, Twente
>>>Daar heb ik ook naar gekeken, maar vond ze erg aan de prijs... Ik meen iets van € 25,- toch?<<<

Nee, 10 stuks voor 1,70 ex BTW. Drie kleuren: lichtblauw, geel en lichtgrijs. Zijn 'universeel', dus voor de verschillende maten boxen.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Ik ben ook wel benieuwd naar de Auer "schutzkoffer"-serie:

IMG_0134.jpg

Zie blz 66 van deze pdf.

SchutzkofferAUERPackaging.jpg

IMG_4907.jpg
 
Laatst bewerkt:

Atmoz

Actieve deelnemer
>>>Daar heb ik ook naar gekeken, maar vond ze erg aan de prijs... Ik meen iets van € 25,- toch?<<<


Nee, 10 stuks voor 1,70 ex BTW. Drie kleuren: lichtblauw, geel en lichtgrijs. Zijn 'universeel', dus voor de verschillende maten boxen.

Oh, ik zie het al...
ik heb ook even zitten kijken naar die transparante kiep-bakken (volgens mij ook niet heel duur... :))
En daarvoor kosten de etiketten wel > € 25,-





Ik ben ook wel benieuwd naar de Auer "schutzkoffer"-serie:

Bekijk bijlage 67397

Zie blz 66 van deze pdf.

SchutzkofferAUERPackaging.jpg

IMG_4907.jpg

Gaaf spul hoor. Voor zo'n koffer heb ik al 2 ideeën. Alleen (nog) niet de tijd ervoor... Maar goed om te weten dat dit te krijgen is. Thanks weer! :cool:

Grtz,

Atmoz
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
@Bert: Bedankt, ik hou het in mijn achterhoofd. Mocht ik de labels willen, dan laat ik het weten. Heb jij trouwens alles binnen? ik wacht nog op gele bakjes (maat 2 x 5).

@Atmoz: Jij kunt het ook niet laten, he? Gisterochtend hadden we het er nog over en nu heb je ze al besteld. Die "schutzkoffer komen trouwens pas in het najaar van dit jaar. Of misschien nog wel later....
 

Atmoz

Actieve deelnemer
@Atmoz: Jij kunt het ook niet laten, he? Gisterochtend hadden we het er nog over en nu heb je ze al besteld.

Nou, om heel eerlijk te zijn was ik er al enkele dagen mee bezig.
Beetje aan het rondneuzen en kijken wat voor prachtige dingen ze nog meer maken. Ik zie me daar zeker nog wel vaker bestellen!

Kreeg trouwens zojuist de bevestiging dat 't spul al onderweg is :cool: (bij sommige artikelen stond tijdens het bestellen volgens mij "leverbaar binnen 2 weken")


Die "schutzkoffer komen trouwens pas in het najaar van dit jaar. Of misschien nog wel later....

Als de prijs een beetje ok is ga ik er zeker een paar bestellen. Vind ze echt gaaf uitzien op de foto's...
Voor in de escaperoom is dit bijvoorbeeld ook perfect! En voor nog een project (vertel ik je nog wel eens over) zijn ze nóg fijner.


Auer gaat hard!

Jimbo
(Had beter eerst over een percentje nagedacht ;) )

Hehe :p
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.761
734
Enschede, Twente
@Bert: Bedankt, ik hou het in mijn achterhoofd. Mocht ik de labels willen, dan laat ik het weten. Heb jij trouwens alles binnen? ik wacht nog op gele bakjes (maat 2 x 5).

Ik wacht nog op een rijdend onderstel (Roller), 5 grijze bakjes 1x2, 4 gele bakjes 2x2 en 4 gele bakjes 2x5. Gisteren op navraag te horen gekregen dat dat men nog steeds bezig is met 'optimizing tools and machines'.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.