Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Open Dag Hout 2017 ook een echte forum dag!!

Open Dag Hout zou dit jaar ook een echte forum dag moeten worden en om dat te stimuleren hebben we als bestuur besloten om iedereen die op het forum ingeschreven staat een gratis toegangskaartje voor de Open Dag Hout te geven..... onder 1 voorwaarde, dat zij of hij een werkstuk meeneemt! Dat hoeft overigens geen voltooid werkstuk te zijn, maar het stadium van een ruwe plank toch aardig achter zich gelaten moet hebben!

Het lijkt ons echt geweldig leuk veel forummers te ontmoeten, wij zorgen voor voldoende tafels om je werkstuk op te zetten.

namens de hele organisatie Open Dag Hout,

jaap

Om e.e.a. wat te kunnen behappen en te regelen, lijkt het ons het beste dat iedereen die komt, zich hier alvast met een post en een foto van het werkstuk (in aanbouw) bekend maakt!!

jaap

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015

Aanmelding werkstukken forumleden Open Dag Hout

Hoi Jaap, ik neem mijn theelichtje mee.
    IMG_20170419_180915.jpg
    vriendelijke groet, Peter

www.bermartcrafting.nl

Een aantal houtsnijders hebben het plan opgevat om gezamenlijk een stand te bemannen. Ik doe daar in ieder geval aan mee. Ik neem een aantal houtsnijwerkjes mee en een paar kistjes.

Hier is het draadje daarover: http://www.woodworking.nl/showthread...t-2017-Zutphen

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Zal ik dan mijn greenman meenemen, heb m.i. verder niet veel meer hier liggen wat het aanschouwen waard is?

Groet Pel.

Greenman 333 eiken.jpg

Dit werk is geinspireerd door de vorige open dag: http://www.woodworking.nl/showthread...on-en-Wijk0983
    Ik heb ook nog een half af werkstukje liggen, wie weet krijg ik dat in de vakantie nog af. Ik wil best effekes erbij staan, maar een op een Open Dag Hout moet ik rondstruinen! Ik wil best een entreekaartje kopen als dat het gevolg is

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten