Efkes voorstellen

Cass Casey

Nieuw lid
5 jun 2017
1
0
Hallo allen,

Be warned: een totaal onervaren houtbewerker op 't forum... Ik ben hierheen doorverwezen vanaf bbqforum.nl, waar ik al tijden lid ben. Genoeg ervaring met dat onderwerp, maar weinig tot niks met klussen. En daar wil ik verandering in brengen. Door zelf te gaan klussen hoop ik op minder afhankelijkheid, besparing van geld (op de lange termijn) en vooral trots op mijn eigen resultaten. Ik heb me hier geregistreerd om me in te lezen en om raad te vragen over welke apparatuur ik nodig heb en straks natuurlijk hoe ik een klus het beste kan aanpakken. Klusjes die nu op de planning staan: klein kastje/ombouw voor de pomp en verdeler van de vloerverwarming, een buitenkeuken en een schutting met pergola. Als ik de smaak wat te pakken heb, komen er vast nog klussen bij op zolder, de badkamer en de keuken.

Ik open er binnenkort wel een topic over, maar als er nu al klussers zijn die advies voor me hebben: be my guest!
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.164
350
Etten-Leur
Hallo Cass, hartelijke welkom, met vriendelijke groet, Hans


Motto: als het werkstuk niet meteen helemaal lukt kan het altijd nog de bbq of openhaard in voor een beetje rest-warmte
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.