Plafondbekleding garage

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
Bedankt voor het compliment :) echt werkplaata word het niet, vaak staat de oldtimer camper hier ook binnen. Meestal hobby ik dan buiten onder de overkapping. Maar dit zijn ook niet echt spots, maar een soort led paneeltjes. Het led gedeelte zelf heeft een doorsnede van 8 a 10 cm, en er komt verrassend veel licht vanaf. In ieder geval genoeg voor waar ik het nodig heb.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.055
62
@Rene: ten tijde van jouw reactie was ik al begonnen met de voorbereidingen (bestellen), dus ik heb jou advies niet meer meegenomen in mijn ontwerp. Toch bedankt hiervoor! Overigens is mijn garage droog genoeg (ook 's winters) zodat ik er vertrouwen in heb dat deze platen zullen voldoen. Enja, ik heb ook niet veel keus meer :)

Inmiddels zitten de platen tegen het plafond en zitten de spots erin. Die gaan er nog uit met het latexen, maar dan heb ik tenminste fatsoenlijk licht in mijn garage. Nu moeten alle schroefgaten geplamuurd (met knauf renoband, welke me door mijn lokale bouwmarkt werd geadviseerd, en welke na een test goed lijkt te voldoen) en geschuurd worden, en de naden gekit. Dan voorstrijken en texen, en dan kan ik verder met de vloer :)

Bekijk bijlage 66459

Overigens heb ik behoorlijk zitten schelden op mijn ecotools brad tacker. Hij begon op ongeveer de helft af en toe vast te lopen, waarbij de slagpin iets krom boog. Door de kromme slagpin liep hij steeds vaker vast, waarna ik tegen het einde van het plafond soms nog maar 5 á 10 brads kon schieten voordat ik de kop er weer af kon halen.. gelukkig gaat dat eenvoudig.

Zou een mailtje sturen als je hem nog niet lang hebt. Anders een nieuwe slagpin bestellen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.