Iemand gebruikers ervaring met de Mafell pcc1

JvI

Nieuw lid
19 mei 2016
7
0
Ik wil die P1CC ook aanschaffen, maar...Hebben jullie er een Festool stofzuiger bij en zo ja, hoe regelen jullie dan de aansluiting met de festool slang? Lees hierboven dat de P1CC niet compatibel is...mijn alternatief zou de Festool PS 420 zijn (goedkoper en omdat ik min of meer in het Festool systeem zit heb ik dan geen twijfels over de compatibiliteit met mijn stofzuiger., maar klaarblijkelijk een mindere machine?)
 

Dawide

Nieuw lid
3 aug 2014
7
1
Regio Alphen a/d Rijn
Met een beetje frommelen past het en werkt het (met de oude Festool aansluiting). Ik moet er eigenlijk nog eens iets beters op bedenken. Iemand suggesties?

Maar uitsluitend vanwege de stofzuiger zou ik zeker de Mafell niet passeren; top apparaat!
 

JvI

Nieuw lid
19 mei 2016
7
0
Ik wil die P1CC ook aanschaffen, maar...Hebben jullie er een Festool stofzuiger bij en zo ja, hoe regelen jullie dan de aansluiting met de festool slang? Lees hierboven dat de P1CC niet compatibel is...mijn alternatief zou de Festool PS 420 zijn (goedkoper en omdat ik min of meer in het Festool systeem zit heb ik dan geen twijfels over de compatibiliteit met mijn stofzuiger., maar klaarblijkelijk een mindere machine?)

Zul je altijd zien...gisteren na lange tijd eindelijk die nieuwe Festool aansluiting op mijn slang gemonteerd ��...Nou ja, er is inderdaad altijd wel een oplossing, iets van een verloopstuk oid.
 

fganon

Actieve deelnemer
16 jan 2015
110
0
Asse, Belgie
ik hem 'em ook - gekocht bij Sander in Haarlem - buitengewoon goed ding, eindelijk eentje die goed en haaks zaagt en niet wegloopt (had al een paar Boschjes versleten)

Heb daar nog geen moment spijt van gehad.

Past ook perfect op mijn Festool CTL Midi met de 27mm slang
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
ik ben links handige en heb hem ook en tot volle tevredenheid, past ook goed op de Festool 22 heel wat beter dan mijn Festool 300 oid .
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.108
239
Goeree-Overflakkee
De slang van een starmix past zonder verloopstuk op de afzuigmond van de P1. Lijkt erg los te zitten, maar het blijft bij het gebruik altijd hangen.

Ik gebruik de adapter van de P1 ook op mijn bandschuurmachine (die alleen met een stofbakje geleverd wordt).
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Hey hallo
Na lang sparen en een beetje geluk
Heb ik de Mafell kunnen kopen
Deze kwam ik tegen op marktplaats tegen
En kon ik niet laten lopen
De machine is zo goed al nieuw met de extra voet
Met de originele zaagjes er nog bij
Ik ben er erg blij mee
Ben benieuwd naar de zaag resultaten
Mvg Leroy AA292946-C33B-48C0-BC99-07A06F541B98.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.