Een dissociatieve identiteitsstoornis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuoh

Oud hout
Gisteren kreeg ik een mailtje van een bezorgd forumlid die na een bezoek aan onderstaande link ernstige twijfels gekregen had over mijn mentale gezondheid:p
Toen ik zelf ook maar eens ging kijken op de bewuste pagina begon ik wel even te panikeren. Toch een" tik van de molen" gehad?
Gelukkig valt het mee, er is namelijk enkel sprake van een "andere" manier van houtbewerken.

Alles gebeurt volgens een bepaalde formule, die ik hier even meegeef.

(K + P) + LV = nieuw werkstuk.

Word de formule meer uitgebreid geschreven dan krijg je dit: (Knip + Plak) + lulverhaal = nieuw werkstuk.

Voor deze aanpak valt wel wat te zeggen, geen investeringen in machines en gereedschap nodig, geen stof of lawaai moeten trotseren, en er is zelfs amper kennis voor nodig. Het eindresultaat is altijd wat je wenst en je portfolio is in no-time gevuld met de meest diverse werkstukken.

Maar eigenlijk is het alleen zielig vind ik, als je te lui bent om zelf iets te bouwen zoek dan een andere hobby die minder eisen stelt hé.


http://www.ukworkshop.co.uk/forums/something-else-i-created-t105605.html
 
Laatst bewerkt:

ccrider

Actieve deelnemer
24 jan 2011
178
17
Beusichem (Betuwe)
Wat een lef! Zielig is inderdaad het goede woord.

Ga je daar nog achteraan of beter van niet? Voor dit soort gevallen geldt helaas vaak: Negatieve aandacht is ook aandacht. Het linkje hierboven is eigenlijk al teveel eer.

Groet,
CC
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Ik zou gewoon daar vragen of hij een detailfoto van dit of gene kant van het stuk kan posten, eentje die nergens te vinden is...
.. je kan het er dan zelfs in één trek bijzetten dat je weet dat hij dat niet kan omdat hij het niet heeft.
Kris
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Een berichtje aan de moderators van dat forum. Met zulke forumleden heb je geen trollen meer nodig......

En op pagina 2 in dit draadje verraadt hij zichzelf: iemand vraagt om de maten van z'n juwelenkistje en hij antwoordt met de afmetingen op zijn scherm :p
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.693
2.568
Gaanderen
Met enig onbegrip begon ik het linkje te bekijken. Niets mis met de vice die ik zag. Uit het lezen van de reacties begrijp ik dat deze man of vrouw deze vice niet heeft nagemaakt van Andre zijn ontwerp maar de foto' s heeft gestolen en misbruikt om zijn eigen ego te strelen. Zelf een goed ontwerp namaken vind ik prima maar dit moet niet mogen. Ik was er zelfs niet op gekomen.

Lijkt me een goede forum actie om eens gezamelijk te spammen iets in de geest van bedrieger of zo. Krijgt ie zo ee n tiental reacties valt goed op op dat forum.
 
Laatst bewerkt:

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Je moet vooral de posts van zijn vorig alter ego, "PalmRoyale", ne keer lezen.
 

tuoh

Oud hout
Zijn je beelden in dit forum van dat stuk toegankelijk zonder inloggen? Dan kan ik een moderator daar wel eens een linkje sturen?

Op dit forum zijn beelden niet toegankelijk zonder in te loggen denk ik. Kan hier wel eens een nieuwe foto van de "werkbank" posten als iemand zich geroepen mocht voelen om deze naar het andere forum te sturen als "bewijs"

Het is ergens wel vleiend dat ie zijn beeldmateriaal juist op dit forum zoekt, kwaliteit drijft altijd boven hé;) Dat is ook een opsteker voor de andere gedupeerden hier.
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Daar zakt me toch de broek vanaf, dit is toch werkelijk niet te geloven, wat een fantast. De trol is pas vanaf 15 april actief zag ik.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.696
100
Utrecht
Treurig! Maar hij zal sowieso wel een keer door de mand vallen :)

edit: zie nu dat er al iemand actief bezig is om deze charlatan te ontmaskeren :D
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Het was me ook al opgevallen bij de gratis coticules. Ik kon even niet meer volgen wie nou wie was en ik besloot het maar te vergeten.

Meneer denk ook dat hij Kodama is. http://www.ukworkshop.co.uk/forums/i-m-getting-a-big-piece-of-coticule-t105096.html

Heeft iemand al gewaarschuwd op het Ukworkshop forum?

Edit: Ik heb even een waarschuwing in het handtool forum gezet. Daar ben ik bekend, dus wordt het eerder geloofd.
 
Laatst bewerkt:

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Je kan zijn IP opvragen aan de moderator van UKworkshop, of misschien kunnen leden van dat forum het zien in zijn profile? En dan kunnen de mods hier zien onder welke naam hij hier ingeschreven is, aangezien je hier zonder inschrijving geen toegang hebt tot de foto's.
 
D

DervishD

Guest
Even een test gedaan. Ik heb uitgelogd en via een proxy ben ik naar dit forum gegaan, gewoon om het extra moeilijk te maken. Ik zag geen foto's en alleen IMG-blablabla.jpg in het oranje. Toen ik daar op klikte kreeg ik wel de foto te zien.

Trouwens, als diegene een proxy heeft gebruikt om daar te posten (zou ik wel doen :p ) dan kom je er toch nooit achter wie het is of waar op de wereld diegene zich bevind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

DervishD

Guest
Tja, ik weet niet of ik me nu vereerd moet voelen of niet? Maarre, ik ga naar Roeland nu voor een nieuwe knop :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.