Een dissociatieve identiteitsstoornis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Ja, mijn alias op UKWorkshop is inderdaad corneel ;)

En ik moest de complimenten overbrengen van alle echte makers van de getoonde werkstukken.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Ok, nu wordt ik waarschijnlijk helemaal paranoia. Dervish, heb jij misschien de alias Beuker gebruikt op het UKWorkshop forum? Waarom denk ik dit: Zie deze twee screenshots. Op beide was precies dezelfde foto te zien en die zijn tegelijkertijd verdwenen met dezelfde foutmelding van imgur.com. Geen keihard bewijs, ik weet het, maar wel heel toevallig. Als ik het fout heb , leg het gerust uit en dan trek ik mijn post weer in.

Ik kan je niet helemaal volgen Kees?!
Als de bron is verdwenen, dan gaan volgens mij alle verwijzende links op zwart...
De foto's van Tuoh staan overigens wel nog op het forum, maar kunnen niet meer op Imgur bekeken worden, alle andere foto's zien er nu uit als jouw screenshots...

Jurriaan en Seek (Corneel??) hebben het gerapporteerd. Good busy!

Ik denk dat het op zwart gaan van de foto's hiermee te maken heeft...
 
Laatst bewerkt:

HoutHans

Actieve deelnemer
1 mei 2012
450
20
Sneu, maar denk het om: imitation is the sincerest form of flattery, aldus Oscar Wilde.
 

tuoh

Oud hout
Heb ondertussen een berichtje gekregen van de moderator van het Engelse forum met de vraag of ik nu "Beuker" ben of niet:p De beste man duidelijk gemaakt dat het NIET zo is, maar dat de foto's in het aangehaalde topic WEL werk van mij laten zien.
Het hele verhaal word inderdaad alsmaar vreemder, wacht in spanning op de ontknoping.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Toch wel een beetje geestesziek persoon, wat een mafkees.
Maar je hebt wel meer van die lieden op internet die met posts van anderen er vandoor gaan, treurig hoor.
Waarschijnlijk om aandacht verlegen.
 

tuoh

Oud hout
De foto's waren oorspronkelijk op imgur geplaatst door 1 persoon. Alleen die persoon kan ze hebben verwijderd. De Beuker persoon had allerlei foto's geripped en op die blijkbaar op zijn persoonlijke account op imgur gezet. Naar aanleiding van de laatste ophef op ukworkshop heeft die Beuker bijna al die foto's van zijn imgur account verwijderd en met dat hij dat gedaan heeft is ook de foto van Derwish zijn account verdwenen. Met andere woorden, ik denk dat Derwish en Beuker hetzelfde account op imgur deelden.

In het topic over de coticule wetstenen op pagina 8 staat ook zo een zwart vakje, net als op het UK forum bij de tweede "Kodama" dat was mij deze voormiddag al opgevallen.
 
P

Pel

Guest
Zo te zien heb ik wat gemist vanmiddag, maar goed dat ik nog terug kan lezen:)

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Capricorn

Actieve deelnemer
5 apr 2016
151
0
Groningen.
Ik kan niet op het forum kijken maar wat een mafklapper. Dit soort projecten zijn dingen wat een stukje van jou met zich meedraagt en vind het dan ook nog wel wat om dat te stelen.

Succes hiermee.
 
D

DervishD

Guest
Ik wordt nu van dingen beschuldigd zonder enig bewijs? Prima. Dan zoeken jullie het maar uit. Ik ga me hier echt niet lopen verdedigen tegen wat uiteindelijk maar wat letters op mijn scherm zijn. Tabee.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Ik zie het niet als een beschuldiging maar als een hele directe vraag. Jouw reactie van tabee ik ga weg is nergens voor nodig. Geef gewoon antwoord en alles is opgelost.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Dervish, zou het kunnen dat hij je Imgur account heeft misbruikt? of dat hij links van jouw account heeft geplaatst? Ik ken zelf Imgur niet en blijf liefst zover mogelijk bij al dit soort sites vandaan.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
misschien was de vraag via een PB stellen iets meer op zijn plaats geweest, ik kan me voorstellen dat Dervish een beetje beledigd is
 
D

DervishD

Guest
Nee, ik ben niet degene die op ukworkshop die foto's heeft geplaatst. Ik heb op imgur met sleutelwoorden gezocht om te kijken of ik daar de foto's kon vinden. Ik kwam uiteindelijk uit bij iemand die zich Lemwise noemt en ik vond alle foto's op zijn account. Ik vond zelfs de foto's van mijn kist die ik in mijn topic "Show je kist" heb geplaatst. De account van deze Lemwise is nu spoorloos verdwenen.

En dan nog iets, ik heb vanmiddag een aantal uren bij Roeland doorgebracht en hij heeft denk ik een goed beeld van me gekregen. Hij was in ieder geval blij verrast. Vraag anders eens aan hem of hij denkt dat ik dit, zoals hij mij vanmiddag heeft leren kennen, zou doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.