Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Houtsnijders OpendagHout 2017 Zutphen

Beste Houtsnijders,

Vorig jaar hebben wij ( mijn vrouw en ik ) met een stand mogen staan op de Opendag Hout te Zutphen.
    Dit was onze eerste keer en een geweldige ervaring.
    Zoveel positieve reacties en enorm veel vragen hadden wij niet verwacht.

Toen kwam ook al het idee om (net als de houtdraaiers) met wat meer mensen deze stand (s) te vullen.
    Zijn er andere houtsnijders die ook graag mee willen delen aan deze bijzondere ervaring.
    Je kunt je opgeven voor een eigen stand en volgens mij is er altijd de mogelijkheid om een stand te delen of zelfs met meerdere.

opendaghout1.jpg

Het is erg leuk om de bezoekers jouw kunstwerken te laten zien. Ook zit ik te denken om een workshop Greenman snijden in schors te geven . Misschien
    2 verdeelt over de dag.
    Ik weet nog niet hoe ik dat ga organiseren maar ideeën zijn altijd welkom.
    Het snijden in bast (bark) is vrij gemakkelijk omdat het product niet hard is en goed hanteerbaar . Dit geeft minder kans op verwondingen en er is makkelijker resultaat te behalen.
    Opendaghout2.jpg
    Het gaat mij hierbij vooral om het gevoel over te brengen en mensen enthousiast te maken om zelf te gaan houtsnijden.

Laat even weten of je hier aan wilt deelnemen. Alles mag, niets moet.

Ik hoor het graag,

Met groet Edwin van Setten

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Goed idee Edwin, zelf kijk ik eerst nog even de kat uit de boom, omdat het de eerste keer is dat ik er naar toe kan gaan (hoop ik). Daar komt bij dat ik niet veel werken meer in huis heb, de meeste werken geef ik immers weg. Vanwege mijn hulp behoefte af en toe, als ik het echt helemaal niet kan, dan moet ik iemand vragen om hulp, en die mag dan als hij een werkstuk mooi vind het mee nemen.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Je bent van harte welkom Pel.

We houden gewoon een plekkie voor jou vrij.

Gr Edwin

Ha Edwin,

Lijkt mij leuk en gezellig om hieraan mee te doen. Ik zou het liefst een stand delen, aangezien ik zowel weinig werk heb. als heel klein werk.

groet!
    meron

Goed initiatief mannen. Dit kunnen wij als organisatie alleen maar toejuichen, zeker als het om een of meerdere demo's cq workshops gaat.
    Meld je aan op de website en houd even contact met ons en dan komt het helemaal goed.

Ik kreeg vandaag een mailtje van Jaap over het aanmelden voor OpendagHout. Zijn de andere houtsnijders nog steeds enthousiast om met een groepje een stand te delen? Ik in ieder geval wel.

Hoi Meron.

Ik ga zeker. Er is altijd wel plek voor jouw grootse creaturen op mijn tafel. ��

Misschien zijn er meer die een tafel willen delen.
    Kom op houtsnijders ������������,

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hartvoorhout.jouwweb.nl Bekijk Berichten
    Hoi Meron.

Ik ga zeker. Er is altijd wel plek voor jouw grootse creaturen op mijn tafel. ��

Misschien zijn er meer die een tafel willen delen.
    Kom op houtsnijders ������������,

Gr Edwin
    Ha Edwin,

Tof!

Het zou helemaal leuk zijn als we met wat meer houtsnijders zijn. Dus wie meld zich nog meer aan?

Sorry collega-houtsnijders; dit jaar zal ik geen stand bemannen simpelweg omdat ik te weinig heb gemaakt dat het waard is om te laten zien ( Touchstone heeft mij teveel opgehouden en is door een verbouwing nog steeds niet af).

Iets anders; ik was op vakantie in Italië en was o.a. in de buurt van Bolzano ( zuid-Tirol); daar dichtbij ligt het dal "val de Gardena" met het dorp Sankt Ulrich ( Italiaanse plaatsnaam is mij ontschoten) dat vermaard is om zijn houtsnijders en de tentoonstelling unika. In dat dorp zijn tientallen houtsnijders aktief. Voor wie er in de buurt mocht komen aan te raden om het te bezoeken.
    Groet,
    Frans

Forum Rechten