Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Voorstellen creator88

Beste mensen,

Ik ben een jonge man (22jaar) startende met een eigen bedrijf.

Heb als opleiding genoten :

MBO niveau 2 assistent meubelmaker
    MBO niveau 3 allround meubelmaker
    MBO niveau 4 middenkader functionaris (werkvoorbereider leidinggevende)

Curses ambachtelijk meubelmaker.

En ben momenteel bezig met de opleiding binnenhuis architectuur.

Naast dit alles volg ik een zelf curses google sketchup voor 3d visuals.
    En heb ik ruime ervaring met autocad 2010 2d en ben ook een zelf curses aan het doen voor 3d.

heb ergens enkele foto's staan van projecten die ik vervaardigd heb zal kijken of ik binnekort tijd heb ze erop te zetten.

Momenteel ben ik werkzaam fulltime als werkvoorbereider bij een groot interieurbedrijf, en naast mijn fulltime baan doe ik in mijn vrije tijd werktekeningen en kleine projectjes.

Mochten jullie nog wat willen weten of vragen schroom je niet vragen mag altijd

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Voorstellen creator88

welkom op dit forum,

wat voor een bedrijf ga je starten?

rick

Binnehuis architect en mocht er momenten zijn dat ik stil val kwa werk neem ik er interieur en meubel projecten bij.

Welkom op het forum!
    Heeft deze meneer ook een (voor)naam?

haha ja ik heet Roy, gebruik standaart mijn gebruikers naam omdat niet overal gewenst is dat mijn naam erop komt te staan

we zullen je niet lastig gaan vallen op facebook, hyves en twitter Roy, voorzover ik dat kan beloven voor de reset van de forumleden :-D

Welkom trouwens :-)

haha als jij dat wil dan mag dat :lol:

Nee zonder gekkigheid maar ben benieuwd wat ik hier op dit forum allemaal ga vinden dat voor meerwaarde is voor mij :mrgreen:

weet ook niet of jullie erin geintereseerd zijn mocht ik ooit een project hebben voor het binnehuis architect zijnde dat ik dat hier ook plaats naast de gemaakte projecten,

Ik zal morgen trouwens wat foto's maken van de meubels in mijn huiskamer aangezien die zelf gemaakt zijn en ook de meubels van mijn ouders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door creator88
    haha als jij dat wil dan mag dat :lol:

Nee zonder gekkigheid maar ben benieuwd wat ik hier op dit forum allemaal ga vinden dat voor meerwaarde is voor mij :mrgreen:

weet ook niet of jullie erin geintereseerd zijn mocht ik ooit een project hebben voor het binnehuis architect zijnde dat ik dat hier ook plaats naast de gemaakte projecten,

Ik zal morgen trouwens wat foto's maken van de meubels in mijn huiskamer aangezien die zelf gemaakt zijn en ook de meubels van mijn ouders.

Hoe meer ziel hoe meer vreugde, en de meerwaarde is een wisselwerking, loop maar even door alle topics, er zijn altijd interessante weetjes :idea: .
    Met je voorkennis zal je natuurlijk veel van onze (leek ) vragen kunnen beantwoorden.

een mens is nooit uitgeleerd he :roll:

ik weet veel maar niet alles anders zou ik einstein heete haha.

Maar zal kijken of ik wat vind om jullie te helpen en of jullie met dingen mij kunnen helpen er zijn namelijk meerdere profesionals hier had ik al gezien

Forum Rechten