Groter Iepen beeld (abstract)

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Mooi Hans! Gave vorm en mooi hout. Ik vind de afwerking echt heel mooi geworden. Ga je nog iets kunnen doen aan die naden? Lijkt me anders dat in weer en wind het beeld snel uit elkaar valt.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.165
350
Etten-Leur
ik zie het even aan, en steek mijn licht nog eens op, maar denk erover om een paar lange deuvels overdwars te monteren om alles bij mekaar te houden. In vergelijk met het andere grote iepen beeld (apart draadje) is dit wel een vraagpuntje....
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.165
350
Etten-Leur
Nico, dank je wel! je herinnert je wellicht dat ik eerst een kleinere variant heb gemaakt van plm 30 cm, waardoor je al een beetje gevoel krijgt voor het totaal. Anderen doen dat wel met boetseerwas maar dat vond ik nog niet zo prettig werken voor mezelf. Maar tot aan het einde voel ik ook wel de spanning of het allemaal goed uitpakt. Bij dit beeld is het de technische kant (verkeerde kit gebruikt voor de verlijming) wat minder gelukkig. Grtz Hans
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Wat een magnifiek mooi stuk werk Hans! Ik heb bewondering voor je aanpak en durf om zo mooi groot te werken. Ben momenteel zelf ook met een groter beeld (75cm) bezig en merk hoe lastig het is om goed de vorm te houden en op de juiste plekken bij te werken. Je kunt terecht met dit fraaie stuk in je tuin gaan ‘exposeren’:)

Complimenten! Fons
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.165
350
Etten-Leur
Wat een magnifiek mooi stuk werk Hans! Ik heb bewondering voor je aanpak en durf om zo mooi groot te werken. Ben momenteel zelf ook met een groter beeld (75cm) bezig en merk hoe lastig het is om goed de vorm te houden en op de juiste plekken bij te werken. Je kunt terecht met dit fraaie stuk in je tuin gaan ‘exposeren’:)

Complimenten! Fons

Dank je wel, en veel succes met je beeld.:)

Grtz Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.