Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27
    Mooi Hans! Gave vorm en mooi hout. Ik vind de afwerking echt heel mooi geworden. Ga je nog iets kunnen doen aan die naden? Lijkt me anders dat in weer en wind het beeld snel uit elkaar valt.

ik zie het even aan, en steek mijn licht nog eens op, maar denk erover om een paar lange deuvels overdwars te monteren om alles bij mekaar te houden. In vergelijk met het andere grote iepen beeld (apart draadje) is dit wel een vraagpuntje....

Prachtig eindresultaat. Als ik zie hoe je begint denk ik wat moet dat worden. Ik zie er(nog)niets in.
    Maar het eind product is iets wat ik graag in mijn tuin zou zien.

Nico, dank je wel! je herinnert je wellicht dat ik eerst een kleinere variant heb gemaakt van plm 30 cm, waardoor je al een beetje gevoel krijgt voor het totaal. Anderen doen dat wel met boetseerwas maar dat vond ik nog niet zo prettig werken voor mezelf. Maar tot aan het einde voel ik ook wel de spanning of het allemaal goed uitpakt. Bij dit beeld is het de technische kant (verkeerde kit gebruikt voor de verlijming) wat minder gelukkig. Grtz Hans

Bijzonder in vorm en mooi details zoals de guts sporen. Dank dat je ons zo meeneemt van begin tot eind, van proefstuk tot werkstuk.

jaap

Wat een magnifiek mooi stuk werk Hans! Ik heb bewondering voor je aanpak en durf om zo mooi groot te werken. Ben momenteel zelf ook met een groter beeld (75cm) bezig en merk hoe lastig het is om goed de vorm te houden en op de juiste plekken bij te werken. Je kunt terecht met dit fraaie stuk in je tuin gaan ‘exposeren’

Complimenten! Fons

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Wat een magnifiek mooi stuk werk Hans! Ik heb bewondering voor je aanpak en durf om zo mooi groot te werken. Ben momenteel zelf ook met een groter beeld (75cm) bezig en merk hoe lastig het is om goed de vorm te houden en op de juiste plekken bij te werken. Je kunt terecht met dit fraaie stuk in je tuin gaan ‘exposeren’

Complimenten! Fons
    Dank je wel, en veel succes met je beeld.

Grtz Hans

Forum Rechten