Even voorstellen

Stienie

Nieuw lid
15 nov 2010
5
0
Hallo allemaal,

Ik ben Stijn, woon in s Hertogenbosch, en doe momenteel Gymnasium. Ik lees hier al een tijdje mee en heb besloten om me nu eindelijk te registreren.
Echte grote projecten heb ik nooit gedaan, vooral omdat ik qua budget vrij krap zit, maar ik ben nu van plan om daar toch aan te beginnen. Ik heb geen eigen werkplaats maar werk vooral bij ons op school waar wél een fatsoenlijke werkplaats beschikbaar is. Ik ben vrij nieuw in de houtbewerking en hoop veel van jullie andere forumgebruikers te leren.

Met vriendelijke groet,

Stijn
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
beste stijn,

welkom op het forum en fijn dat je je geregistreerd hebt. we zijn zeer benieuwd naar de dingen die je maakt.

rick
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Hoi Stijn,
Welkom op het forum.
Wat voor soort dingen ben je van plan te gaan maken, of waar ben je momenteel mee bezig?
 

Stienie

Nieuw lid
15 nov 2010
5
0
Het laatste wat ik heb gemaakt is een elastiekjespistool als cadeau voor mijn broertje, hij is aardig goed gelukt maar ik heb er geen foto's van. Ik ben daarna een tijd inactief geweest wegens een gekneusde heup en veel werk op school. Ik ga binnenkort waarschijnlijk een hoogslaper met bureau maken voor op m'n kamer.
 

Stienie

Nieuw lid
15 nov 2010
5
0
Jij hebt waarschijnlijk op het stedelijk gymnasium gezeten? Ik woon in den bosch maar zit op school zo'n 15 kilometer verderop.
 

Stienie

Nieuw lid
15 nov 2010
5
0
Ik denk dat ik volgend weekend, dus niet aanstaand, de eerste schetsen van mijn bed/bureau ga plaatsen. Het gaat waarschijnlijk van grenen gemaakt worden, aangezien de prijs voor mij van groot belang is en mijn huidige bed daar ook van is gemaakt. Ik hoop op veel steun van jullie omdat ik nog geen idee heb hoe ik het allemaal ga bevestigen ende zorgen dat het niet instort.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.