Nieuwe Tuintafel

victoire22

Actieve deelnemer
7 mei 2017
29
0
Sint-Oedenrode
ik zat te denken er gewoon van die meubel doppen onder te slaan zodat ie iets van de grond afkomt. De tafel is al wel in zijn geheel met olie behandeld maar idd de poten behoeven extra aandacht. Maar aan de andere kant als ie er lelijk door zou worden maak ik wel weer iets nieuws. Niks te klussen hebben is ook geen drol aan ;-)
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Da's een prima tafel geworden Victoire!
Kan me voorstellen dat je na zo'n geslaagd project nog meer de smaak te pakken hebt.
Inderdaad aan de onderkant v/d poten kunststof doppen bijv, dan trekt het vocht niet op.
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.280
215
't hoofd van Overijssel
Da's een prima tafel geworden Victoire!
Kan me voorstellen dat je na zo'n geslaagd project nog meer de smaak te pakken hebt.
Inderdaad aan de onderkant v/d poten kunststof doppen bijv, dan trekt het vocht niet op.

Leuk kunststof doppen waar het water in kruipt. Al eerder gezegd hier denk ik. Gewoon een slotbout aan de onderkant er in slaan, wel even voorboren anders word het moeilijk. Poten staan dan een paar mm vrij van de grond en niet direct op grond. Voordeel is wel dat het ook als glij(doppen) fungeert.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.