Optil wieltjes voor de werkbank

Traveler

Actieve deelnemer
2 jul 2014
115
0
Op zich mooi. ik heb bij axminster mn Mirka schuurmachine gekocht.
Wat een ramp dat zij DPD gebruiken. Zij konden mn adres niet vinden omdat die niet zou bestaan, ik heb uiteindelijk mn pakketje zelf maar ergens opgehaald. Slechte ervaring met DPD dus.
Als ik hier zou bestellen zou mijn voorkeur meteen ophalen zijn.

226kg is in ieder geval beter dan wat Rockler vanuit US kan versturen.
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
815
161
Twello
Hoi Traveler, dat klopt, die ervaring heb ik ook gehad, heeft iets te maken met postcodes. Tweede keer geen problemen meer mee gehad overigens.
 

Walters

Actieve deelnemer
1 okt 2014
247
1
Noord Brabant
Goede ervaring met Axminster , de wielen werken perfect. Qua verzending geen problemen, maar woon ook op een vindbaar adres. Laat het anders bij je werk bezorgen, altijd iemand aanwezig en bekend bij de vervoerders.
 

Puff

Actieve deelnemer
30 apr 2018
380
71
Ik wilde eigenlijk een topic aanmaken maar mijn vraag sluit eigenlijk naadloos aan bij TS.

Ik heb idd ook de USA opties gezien en de Axminster staat op mn lijstje om te bestellen....
Ik vraag me alleen af of in de tussentijd mensen zijn die ze ergens goedkoper hebben gezien.....?

Bvd,

Gr,
Danny
 

WannaWood

Actieve deelnemer
1 apr 2015
73
0
Oosterbeek
Ik kwam onderstaande set tegen. Daar kan je zgn "quick release" plaatjes bijbestellen die je dan bv op je andere tafels of machines kan bevestigen. De set met 4 wielen en 4 quick release plaatjes kost $79.99 en een extra set plaatjes $19,99. Probleem is dat de verzending €63 kost hetgeen voor twee tafels dan op ruim $150 komt...
Mocht iemand nog een andere oplossing tegenkomen dan hou ik mij aanbevolen. Denk dat ik anders ook gewoon de Axminster set bestel.

http://powertecproducts.com/17000-workbench-caster-kit-pack-of-4/
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.