Festool 1400 monteren op de woodrat

Dion Bergmans

Nieuw lid
17 sep 2008
1
0
Hallo allemaal,
Ik ben een beginnend houtbewerker, van beroep opticien, en heb bij Baptist de festool 1400 en de woodrat aangeschaft.
Ik ben als de dood om mijn 1400 verkeerd op de plaat te monteren, kan iemand mij hiermee helpen, of tips/tekening geven aub.
Alle hulp is welkom.

groetjes,
Dion Bergmans
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Hoi Dion, welkom. :D

Mooie spullen heb je gekocht vandaag, gefeliciteerd ermee!!! ;)

Dit onderwerp is al eens aan bod gekomen in het volgende hoofdstuk on de rubriek electrich gereedschap "Bevestiging van de Festool OF 1400 op de WoodRat WR900". Dus daar moet je even op zoeken. http://www.woodworking.nl/viewtopic.php?f=1&t=156

Goed tip is een stuk plexiglas of glas of overtrekpapier te gebruiken om de gaatjes van je bovenfrees over te nemen en te projecteren op de onderplaat van de woodrat.

Mocht het fout gaan, het kan nooit ernstig zijn. De maximale schade die je kunt maken is dat je een nieuwe onderplaat zou moeten aanschaffen en dat is volgens mij niet meer dan een paar tientjes.

Good luck man!! Nogmals, mooi spul heb je!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.