Kijkbouw stelt zich voor

kijkbouw

Actieve deelnemer
5 mei 2017
40
11
Hallo,

Ik ben Gerrard , en volg dit geweldige forum al een poos, deels hobbymatig, en deels beroepsmatige interesse. Al veel mooie onderwerpen voorbij zien komen.
We hebben een bouwbedrijf ( gemiddeld 4 man aan het werk ) , houden erg van restauratie, maar voeren alle voorkomende werkzaamheden tussen restauratie en nieuwbouw eigenlijk wel uit.
Binnen ons bedrijf maken we geen kozijnen of trappen zelf, wel alle andere houten onderdelen. We blijven graag flexibel. Onze werkplaatsinrichting is daardoor minimaal ( bewuste keuze ) , niet hypermodern, maar voor ons werk zeer doeltreffend.
( Cirkelzaag, Afkortzaag, Vlak/ van diktebank combi, Staande lintzaag en daarnaast veel elektrisch handgereedschap ).

Wat meer voor de zaterdagen en dus meer hobbymatig: Zelf heb ik een lintzaag gebouwd om stamhout te verwerken ( voor eigen gebruik ) tot constructiehout. Hout droog ik dan in buitenlucht.
Ik zal daar een topic over schrijven binnen forum: elektrisch gereedschap.
 

kijkbouw

Actieve deelnemer
5 mei 2017
40
11
Paar plaatjes van mijn zakelijke bezigheden.

Paar plaatjes van mijn zakelijke bezigheden:

Vervangen balkkoppen en balken in kerktoren 43 m1 hoog.

20141027_161013.jpg

Landelijke kapschuur in eiken.
20150710_134114.jpg



Houten vlieringvloer tussen H-liggers van 5 x 12 m1 naast de bouw bouwen, en in 1 keer leggen.
IMG-20161012-WA0003.jpg

Badkamer levensloopbestendig bouwdeel om bestaande gebintconstructie heen gebouwd.

P1360824.jpg

"Nieuwe" oude sporen kap.

20140404_113820.jpg



Namaken sleutelstukken.


20140509_131025.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.