Hoe poten bevestigen aan Iepen bijzettafel

Luinge

Actieve deelnemer
24 mei 2016
185
10
Ik vind die wieltjes de mooie tafeltjes erg te niet doen... Zijn er geen estetischer wieltjes te vinden?
Bedankt voor de reactie.
Tja, wat is estetischer? Het is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar kijk eens bij Pilat & Pilat. Bijzettafel Dorus. Daar is deze op geïnspireerd. (Wij hebben ook 1 originele) Enige verschil is dat daar wielen onder zitten met zwart binnenwerk.
Ik geef toe, het is niet standaard Bijzettafel.
Wij vinden dus juist deze grove wielen wel mooi.
 

ernstjan91

Actieve deelnemer
27 mei 2013
146
1
Veenkoloniën
Bedankt voor de reactie.
Tja, wat is estetischer? Het is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar kijk eens bij Pilat & Pilat. Bijzettafel Dorus. Daar is deze op geïnspireerd. (Wij hebben ook 1 originele) Enige verschil is dat daar wielen onder zitten met zwart binnenwerk.
Ik geef toe, het is niet standaard Bijzettafel.
Wij vinden dus juist deze grove wielen wel mooi.
Tja, ik vind deze wieltjes aardig lomp, je hebt ook kleinere zwarte plastic wieltjes.
Kwestie van smaak inderdaad. Gelukkig is dit woodworking, het Wood gedeelte is erg mooi.

Het iepen is schitterend en de verbinding mooi uitgevoerd
 

Luinge

Actieve deelnemer
24 mei 2016
185
10
Tja, ik vind deze wieltjes aardig lomp, je hebt ook kleinere zwarte plastic wieltjes.
Kwestie van smaak inderdaad. Gelukkig is dit woodworking, het Wood gedeelte is erg mooi.

Het iepen is schitterend en de verbinding mooi uitgevoerd

Inderdaad, iep is erg mooi. Maar stinkt wel met bewerken Ook dat was een nieuwe ervaring voor mij.
 
P

Pel

Guest
Mooie tafeltjes, vind de wieltjes ook niet mooi, als je er toch wieltjes onder wil, dan veel kleinere zodat ze niet zo opvallen. In oude stoelen zetten ze vroeger soms ook wieltjes omdat het zware meubels waren, die vielen helemaal niet op omdat ze in de poot waren weg gewerkt. Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Luinge

Actieve deelnemer
24 mei 2016
185
10
Mooie tafeltjes, vind de wieltjes ook niet mooi, als je er toch wieltjes onder wil, dan veel kleinere zodat ze niet zo opvallen. In oude stoelen zetten ze vroeger soms ook wieltjes omdat het zware meubels waren, die vielen helemaal niet op omdat ze in de poot waren weg gewerkt.

Groet Pel.

Hoi Pel,

Het ontwerp heeft juist de bedoeling dat wieltjes opvallen. En daar hou je van of niet. Tussenweg is eigenlijk ook niet mogelijk.
Wij waren meteen weg van het ontwerp van Pilate & Pialat.
Het is net als de fiat multipla. Je vindt hem geweldig of je vindt het afschuwelijk ;)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Het is net als de fiat multipla. Je vindt hem geweldig of je vindt het afschuwelijk ;)

Oei, nu begeef je je op glad ijs....
Met een multipla weet zeker dat je voor l.l sta ;)

Maar om je een hart onder de riem te steken, ik vind de wieltjes wel wat hebben
Had zelf misschien een ander wiel gezocht, maar een wiel staat er mij wel onder
 
M

Milo-vs

Guest
Wat Leroowj zegt. Erg mooie verbinding, zou hem zelf nog niet aandurven. Mooi gemaakt!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.