Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
    Inderdaad ,

Zoals Pel zegt. Kijk naar een indeling/categorie dit geeft de creatieve geest nog meer inspiratie.

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Ik denk dat het voorstel van Jaap het beste is, de jury kijkt naar originaliteit, materiaal keuze, hoe het object gemaakt is (verbindingen) en vormgeving. En misschien verschillende categorieën o.a. gebruiksvoorwerpen, en kunst voorwerpen?

Groet Pel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Top aanbod!! maar alleen als u ze ook zelf komt overhandigen! We rekenen wel weer op een prachtige Belgische deelname aan de Open Dag Hout!!

jaap
    Ik zal deze exemplaren met plezier maken en overhandigen aan de winnaars.
    Benieuwd wie de winnaars worden.
    De lat licht altijd hoog van mij en verras me met jullie inzendingen beste forumleden.
    Wij zorgen dat ons Belgisch team weer heel wat moois zal tonen aan het publiek die dag.
    En nu maak ik me klaar om deze nacht te vertrekken naar Olbernhau.
    Daar ben ik 2 dagen aan het demonstreren samen met ons jongste lid Quillaume dankzij de firma Willy Vanhoutte.
    Groetjes Sirjacobs Didier.
    002.jpg

Veel plezier daar Didier.

Laat ze daar maar eens zien hoe ze dat bij jullie doen .
    Fijn weekeind en een veilige heen- en terugreis.

Gr Edwin

Beetje off-topic maar wie hebben er vorig jaar een podium plek gehaald? Kan dit namelijk nergens vinden
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Hoi Lars,

Er is helaas niets te vinden hier over. Geen verslag en geen foto's, erg jammer.

Gr Edwin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars. Bekijk Berichten
    Beetje off-topic maar wie hebben er vorig jaar een podium plek gehaald? Kan dit namelijk nergens vinden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hartvoorhout.jouwweb.nl Bekijk Berichten
    Hoi Lars,

Er is helaas niets te vinden hier over. Geen verslag en geen foto's, erg jammer.

Gr Edwin.
    Volgens mij staat het wel ergens op het forum, ik zal ook in mijn eigen foto's kijken. Het zou leuk zijn als er (een paar?) forummers dit jaar wat meer foto's en filmpjes kunnen maken!

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars. Bekijk Berichten
    Ik heb het even opgezocht. In dit draadje zie je wie er allemaal mee hebben gedaan:

http://www.woodworking.nl/showthread...-Open-Dag-Hout

Het winnende kistje is te zien in dit draadje:

http://www.woodworking.nl/showthread...aar-dan-anders

Forum Rechten