De Wedstrijd op Open Dag Hout

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.036
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl
Vorig jaar een kistjes wedstrijd. We tuimelden nog niet achterover van het aantal forummers die een kistje mee durfden nemen, maar de kwaliteit en originaliteit was TOP!!

Dit jaar rekenen we op wat meer forummers met lef, en we zoeken nog naar een iets ander format. Dus niet alleen kistjes, maar ook andere werkstukken. We werden getriggerd door de berichten over een hoesje voor een mobiele telefoon, een speaker voor hetzelfde apparaat etc.

Ideen van harte welkom!!

jaap
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
in groepen indelen dan word het iets ruimer

kistje, potjes met deksel etc
hoesjes of bewaar/omhulsel voor multimedia (telefoon, tablet)
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Organiseer iets leuks, ik zorg voor de eerste drie prijzen.
Wat denken jullie van deze bekers met een passende opschrift op.
Hoe staat de organisatie hier voor open met mijn aanbod?
Laat het maar weten.
IMG_7213.jpg
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.277
145
Enkhuizen
Heel mooie suggestie Didier en geweldig initiatief.
Dat zijn heel mooie prijzenbekers die zeker gebruikt zullen gaan worden.
 
P

Pel

Guest
Ik denk dat het voorstel van Jaap het beste is, de jury kijkt naar originaliteit, materiaal keuze, hoe het object gemaakt is (verbindingen) en vormgeving. En misschien verschillende categorieën o.a. gebruiksvoorwerpen, en kunst voorwerpen?

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad ,

Zoals Pel zegt. Kijk naar een indeling/categorie dit geeft de creatieve geest nog meer inspiratie.

Gr Edwin

Ik denk dat het voorstel van Jaap het beste is, de jury kijkt naar originaliteit, materiaal keuze, hoe het object gemaakt is (verbindingen) en vormgeving. En misschien verschillende categorieën o.a. gebruiksvoorwerpen, en kunst voorwerpen?

Groet Pel.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Top aanbod!! maar alleen als u ze ook zelf komt overhandigen! We rekenen wel weer op een prachtige Belgische deelname aan de Open Dag Hout!! :D

jaap

Ik zal deze exemplaren met plezier maken en overhandigen aan de winnaars.
Benieuwd wie de winnaars worden.
De lat licht altijd hoog van mij en verras me met jullie inzendingen beste forumleden.
Wij zorgen dat ons Belgisch team weer heel wat moois zal tonen aan het publiek die dag.
En nu maak ik me klaar om deze nacht te vertrekken naar Olbernhau.
Daar ben ik 2 dagen aan het demonstreren samen met ons jongste lid Quillaume dankzij de firma Willy Vanhoutte.
Groetjes Sirjacobs Didier.
002.jpg
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Beetje off-topic maar wie hebben er vorig jaar een podium plek gehaald? Kan dit namelijk nergens vinden :(
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.