Wie komen er naar de Open Dag Hout

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
52
0
Holten
Vandaag met hardlopen een blessure opgelopen zodat ik direct door kon naar de spoedpost.... Maar al moet ik in rolstoel, ik ben morgen van de partij!
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
572
283
Ik ben er morgen ook bij. Ik probeer er om 11:00 te zijn om wat houtsnijwerk in te leveren, maar weet niet of ik dat red....
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Ik vond het ook erg gaaf om voor de eerste keer mee te maken.

Zeer aardige mensen ontmoet .

Kan niet wachten tot volgend jaar.

Gr Danny
 
P

Pel

Guest
Wat een prachtige dag, ik had in mijn hoofd voor mezelf een lijstje gemaakt wie ik allemaal graag persoonlijk wou ontmoeten. Ik heb met vele forumleden kennis mogen maken, maar sommige heb ik helaas niet kunnen zien omdat het aan bepaalde kramen erg druk was. Het was echt een topdag.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

langezwap

Actieve deelnemer
14 aug 2015
80
0
Gingelom
Ja dan ga je om eens kennis te maken met de andere forum leden, ben je je stem kwijt, dus gewoon even rondgekeken, veel leuke dingen gezien, vooral dat ik nog heel veel kan leren, al die verschillende ambachten onder een dak gebracht, zeer leuk.
 

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.014
359
Alphen aan den Rijn
Compliment voor de organisatie van de Open Dag Hout !
Veel mooie dingen gezien , weer wat geleerd en wat mooie stukjes hout gekocht .
Enkele forumleden ontmoet al was het erg druk , het was erg gezellig .

Groeten Willem
 

Yvje63

Nieuw lid
15 apr 2014
13
0
Bij deze wil ik de organisatie heel erg bedanken voor een zeer geslaagde dag van gezelligheid en nieuwe info.
Mij werd gisteren gevraagd of ik met mijn zelfgemaakte figuurzaagwerk wilde komen te staan, dus dacht, ach heb niks te doen, anders was ik als bezoeker gekomen. Maar daar eenmaal aanwezig, heb ik maar zeer weinig gezien van anderen, omdat er veel info gevraagd werd bij mijn kraam.
Volgend jaar graag even eerder vragen of ik wil komen, dan zorg ik ervoor dat er veel meer leuke spullen op de kraam staan. maar voor mij was het een leuke gezellige dag. Iedereen bedankt Yvje's Knutselhoekje. (figuurzaag handmade with love)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Pel, goed een gezicht bij de forumnaam te hebben

Zelf nog wat leuk spul gescoord, Roundnose scraper maatje XXL, bekkenset 3 & 4 smooth voor mijn stronghold chucks, afteken mal (centre finder) Bij Ronald
paar mooie pennendoosjs bij Marco, mooooooi stukkie Letterwood bij fijnhout, slijpsteen vlakker (heb dan wel een cbn wiel op tormek clone, maar heb ook nog mijn creusen slijper)


@Ronald, bedankt voor 'je weet wel wat' en veel plezier met 'je weet wel wat'

Overigens: leuke annekdote....
Ronald had voor mij iets meegebracht maar vergat het in zijn auto, gaf mij de sleutel met de tekst, zwart volvo en het ligt achter de bijrijders stoel
Dus ik ga naar het parkeer terrein, vind daar een zwart volvo, druk op de afstandbediening om te ontgrendelen, duik de auto in en begin woest te zoeken
Na 5 minuten bijna de hele auto doorgespit te hebben nog niks
Wat me wel verbaasde was dat de auto nogal opgeruimd was :confused:

Dus bedacht ik me om maar even een dubbelcheck te doen en het contact te proberen
Ik kan je vertellen, de sleutel paste NIET :D
Ik heb de auto weer netjes dicht gedaan en vond ronalds auto 8 auto's verder op
What are the odd's ???

Ben ik toch blij dat ik geen boze bezoeker in mijn nek kreeg wat ik zijn auto deed :)
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.067
489
Moordrecht
Vond het een superdag! Leuk om een keer aan de andere kant van de tafel te staan.. Ontzettend veel mensen gesproken, heel veel forumleden. Gaaf dat er zoveel belangstelling was voor mijn gitaren! Organisatie, bedankt!
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Wij hadden ons er dit jaar weer op verheugd. Helaas hebben we verstek moeten laten gaan. We hebben een mooie dag gemist met veel enthousiaste deelnemers en bezoekers.

Ondanks onze afwezigheid weer petje af voor de organisatie.
 

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
Velen zei het beter dan ik het zou kunnen, gezichten bij de forumnamen, complimenten en bewondering voor de organisatoren, veel leuk dingen enzovoorts enzovoorts... O ja, het weer.

Vanwege een hele ingekort stam was ik vroeg klaar en kon ik mooi richting huis om op tijd vee te voeren, en dat was voor mij ook fijn.
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Ook mijn complimenten aan de organisatie. Leuke dag gehad, weer mooie stukjes hout erbij en kinderen hebben zich vermaakt met het figuurzagen. Kortom, top dag gehad. Tot volgend jaar :)
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
572
283
Ook ik kon weer tevreden naar huis. Leuk om werkstukken en hun makers in het echt te ontmoeten, weer met een hoop tips, inspiratie en hout naar huis. Speciale dank aan Edwin (HartvoorHout) voor de bevlogen conversatie! Jammer dat ik Ernest niet langer aan het werk kon zien, vond het gaaf om hem zo precies die balk te zien fileren met een bijl. Toen ik wegging lag er een prachtig werkstuk buiten.

Kortom: ik ben er volgend jaar weer!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.