Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 71
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Zal er dit jaar ook zijn, In samenwerking met Gereedschappro zal ik de UJK parf guide demonstreren bij hun in de stand.
    Interessant - heeft gereedschappro daar op de beurs ook een aanbieding in?

Heb je toch niet nodig henk....
    een gaatjesboard plaat en een bovenfrees doen het klusje met gemak en kost veel minder ;-)
    Met een hamer past alles...

Klopt, maar ik vind die parf guide wel erg elegant. Ik ga binnenkort een MFTC maken, en ik voorzie dat ik op termijn nog wel vaker zo'n werkblad met gaten wil maken (al is het maar omdat zo'n werkblad in feite 'sacrificial' is, je wilt er gewoon in kunnen zagen met een invalzaag). Ik weet hoe onnauwkeurig ik met bovenfrezen ben, en dus lijkt me zo'n parf guide wel een interessante optie - ik vind m alleen wel erg duur, ja.

Met zo.een gaatjesbord is je freesmachine gefixeerd dus behoorlIjk nauwkeurig
    Met een hamer past alles...

Bezoekers avn de ODH die zich melden bij de kassa als zijnde forumlid kunnen een sticker krijgen met hun (forum)naam er op.
    Het zijn textielstickers die na verwijderen geen lijmresten achterlaten maar wel goed op kleding hechten.
    Het doel is natuurlijk om de herkenbaarheid onderling te vergroten.
    Dus meld je even bij de kassa!

sticker.jpg
    Laatst gewijzigd door O Peatey; 06-10-17 om 15:12.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Dat is wel grappig ja.. Ik ben er ook iig! Aan Jaap persoonlijk beloofd, kan er nu niet meer onderuit dus..
    Mvg,

Richie

Mooi Pieter,

Kan ik mijn badges dan thuis laten? .

Wel fijn dat we dan onderling herkenbaar zijn en elkaars naam kunnen zien.

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hartvoorhout.jouwweb.nl Bekijk Berichten
    Kan ik mijn badges dan thuis laten? .
    Dat ligt er aan hoeveel namen je wilt laten zien .....

We krijgen echt de mooiste Open Dag Hout ooit, we zijn druk bezig met het in orde brengen van de website met de deelnemerslijst. Ze staan er dan ook niet allemaal op, maar ergens morgen is ie wel definitief. Zo moet b.v. ons aller Ernest Dubois er nog bij .... het is veel uitzoekwerk met websitenaam etc.

Maar hier vast een link om een indruk te krijgen wat en wie er allemaal komen http://opendaghout.nl/deelnemers-open-dag-hout-2017/

jaap

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Dat is een hele lijst Jaap, is de hal wel groot genoeg, want ik wil er met mijn rolstoel ook nog bij kunnen?

Groet Pel.

Forum Rechten