Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 71
    Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door O Peatey Bekijk Berichten
    Stekkestim, Maja158 en John Lamers zijn inmiddels bekenden hier met hun CNC-kunsten. Hopelijk zullen er een of twee van hen (of zelfs anderen) de uitdaging aannemen om naar de ODH te komen.
    Dag Pieter, waarschijnlijk kom ik zelf wel naar de open dag, maar zonder cnc. Dit vanwege het gewicht van de machine.
    Maar mocht iemand interesse hebben om een keer te komen kijken, geen probleem.

Groet,
    Jan

Hallo,
    Ik vind het heel moeilijk informatie te vinden over de OpendagHout. Kan iemand een link overladen/plaatsen of liefst graag een PB aan mij sturen met alle gegevens van OpendagHout 2017 in Zutphen?

Groeten,

E.dB

Kun je hier wat mee Ernst
    http://opendaghout.nl/

of wat wil je anders weten ?
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest Dubois Bekijk Berichten
    Hallo,
    Ik vind het heel moeilijk informatie te vinden over de OpendagHout. Kan iemand een link overladen/plaatsen of liefst graag een PB aan mij sturen met alle gegevens van OpendagHout 2017 in Zutphen?

Groeten,

E.dB
    Heb je PB gestuurd, morgen even bellen, komt het vast helemaal goed.

Dank voor de link Toxiq!

jaap

Ik ga komen, 516 km heen en terug dat vliegt voorbij. Wil gerust iemand meenemen uit de streek

Ik zal er zijn. Tot de 15e.

Hoi,

ik zal er zijn met de vrolijke narrenkop (apart bericht elders gezet) en met onderhanden werk, ws neem ik ook mijn Woodpecker mee van Gelmatools. En een blokje hout om te demonstreren.

HG Hans

Junior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Ja Ja zoals het er nu na uitziet zal ik er zeker rond lopen op de 15e. in Zutphen.

Heb er nu al zin in groetjes Jojo.

Zal er dit jaar ook zijn, In samenwerking met Gereedschappro zal ik de UJK parf guide demonstreren bij hun in de stand.

Forum Rechten