Wie komen er naar de Open Dag Hout

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Het was weer goed georganiseerd de complimenten daarvoor, het was ook weer gezellig en mooie dingen gezien en een aantal mensen gesproken.
En ook weer niet met lege handen naar huis gegaan :)
 
Weer een prachtige dag gehad op de Open dag hout. Goed georganiseerd. Weer veel bekenden en onbekende gesproken.
Dan win ik ook nog eens de eerste prijs met de werkstukken. Het kon niet op.
Dames en heren van de organisatie bedankt.
Ook Baptist en Hegner en Co bedankt voor de mooie prijzen.
En uiteraard Didier bedankt voor de mooi gedraaide bekers.
Tot volgend jaar.
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Weer een prachtige dag gehad op de Open dag hout. Goed georganiseerd. Weer veel bekenden en onbekende gesproken.
Dan win ik ook nog eens de eerste prijs met de werkstukken. Het kon niet op.
Dames en heren van de organisatie bedankt.
Ook Baptist en Hegner en Co bedankt voor de mooie prijzen.
Tot volgend jaar.

Nico gefeliciteerd met de eerste prijs je hebt hem dik verdient, jammer dat ik je gisteren niet eerder ben tegen gekomen, ik zag je op pas op het allerlaatst bij de prijs uitreiking. Heb je wel nog een hand kunnen geven in de drukte, maar ik had graag nader kennis met je willen maken, ik hoop dat die gelegenheid zich nog eens voordoet?

Groet Pel.
 

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Ik sluit mij aan bij alle vorige complimenten.............. de organisatie verdient alle lof.

Nico is de terechte winnaar met zijn werkstuk, maar met mijn derde plaats ben ik ook heel tevreden.
 
P

Pel

Guest
Ik sluit mij aan bij alle vorige complimenten.............. de organisatie verdient alle lof.

Nico is de terechte winnaar met zijn werkstuk, maar met mijn derde plaats ben ik ook heel tevreden.

PaulRT, jij ook van harte gefeliciteerd met je derde prijs, evenals de nummer twee, dat was meen ik Vener, Jij ook van harte gefeliciteerd.

Groet Pel.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.277
145
Enkhuizen
Dank allemaal voor de vele complimenten.
En natuurlijk willen we het volgend jaar nog beter doen. Daar hebben we jullie hulp bij nodig.
Heb je iets gemist, kunnen we iets beter of anders doen laat het ons weten. Dat kan nu maar ook gedurende het hele jaar.
Maar ook als je iets of iemand tegenkomt en je denkt dat dat iets voor ODH2018 is, schroom niet en mail ons.
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
264
154
Nijmegen
Bedankt Pel. En Meron bedankt voor het oppassen :D

Het was erg leuk om te horen dat mijn kistje een prijs waard was. Leuk prijzenpakket ook, bij deze de sponsoren ook bedankt.
 

m.siderius

Nieuw lid
27 jan 2018
4
0
Stoelen maken

Als meubelmaker/ scheepstimmerman heb ik een boekje uitgegeven over hoe je houten stoelen kunt maken. Het is er op gericht om je te leren hoe je voor een kleine serie, b.v. 4 of 6 stuks stoelen, de maten kunt bepalen, de freesmallen kunt maken en hoe de lastige constructie, die toch sterk moet zijn, te maken. Alles met echte pen en gat verbindingen.
Is dit ook leuk voor de open hout dag?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.