15 oktober Open Dag Hout in de Hanzehal te Zutphen

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.037
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers,

over een klein half jaar hebben we weer een Open Dag Hout in de Hanzehal te Zutphen. We zijn al weer een paar maanden bezig (niet continue hoor ;)) om er weer een mooi programma van te maken.

Dus blok het vast in de agenda deze forumdag in Zutphen!!

jaap
 
P

Pel

Guest
Genoteerd, ik hoop dat ik dit keer wel bij kan zijn.

Groet Pel.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ons vast team zal er ook weer bij zijn, namelijk de Vlaamse houtdraaiersgilde.
We kijken er al naar uit.
 
P

Pel

Guest
Ik meen mij te herinneren dat vorig jaar ook het idee is geopperd om met batches te werken als herkenning? Als aan de ingang iemand gaat zitten die dan de nickname van de persoon op een batch schrijft, en die opspeld dan kun je de mede forumleden makkelijker herkennen?

Groet Pel.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.277
145
Enkhuizen
Dat was ik Pel. Ik heb dan ook de hele dag met 2 badges op gelopen, eigen naam en nickname. Verder weinig initiatief in die richting gezien.
Ik ben alleen bang dat als de organisatie badges moet gaan aanschaffen dat dat een hele dure aangelegenheid wordt.
Gewoon allemaal zelf wat verzinnen.
 
P

Pel

Guest
Pieter, dat hoeft in wezen ook maar een stukje karton te zijn met een veiligheidspelt, dat hoeft m.i. toch geen geplastificeerde echte batch te zijn?

Groet Pel.
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Etiketten voor een printer en een viltstift.
Beter leesbaar dan papieren plakband.
Allebei goedkoop, labelprinter kan ook maar dan moet er ook weer een pc bijstaan.
 
P

Pel

Guest
Ik hen eens gekeken wat die batches kosten, een aanbieder had ze met spelt voor 0,18 per stuk, dat lijkt mij toch niet duur voor de organisatie?

Groet Pel.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.277
145
Enkhuizen
Oké mannen, ik zal het in de groep gooien.
Zelfklevende etiketten werkt niet goed op kleding. Heb ik al eens geprobeerd.
Badges van € 0,18 zijn m.i. bespreekbaar.
Waar heb je ze gevonden Pel?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.