Houtopslag naast haard en beestjes

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Ik wil dan ook geen houtopslag meer zoals bedacht, dat zou nogal vreemd staan naast een gashaard.

Waarom niet ??? Het plaatsen van een vak met hout naast een gashaard geeft juist de illusie dat er een echte haard wordt gebruikt. Teven geeft het sfeer en warmte, ook als de (gas-)haard uit staat.
Als mensen bij ons thuis komen hebben ze het veelal pas door nádat ik verteld heb dat het een gashaard is... :p

IMG-20170319-WA0056.jpg
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Waarom niet ??? Het plaatsen van een vak met hout naast een gashaard geeft juist de illusie dat er een echte haard wordt gebruikt. Teven geeft het sfeer en warmte, ook als de (gas-)haard uit staat.
Als mensen bij ons thuis komen hebben ze het veelal pas door nádat ik verteld heb dat het een gashaard is... :p

Tja, als je het zo zegt heb je ook weer een punt haha! Maar het klinkt nogal tegenstrijdig als ik het uitspreek haha. De raad van bestuur heeft inmiddels besloten dat ze geen houtopslag meer wil. Dus ik zal ook maar geen olie op het vuur gooien dan :p. Hoe heb je dat met je rookgasafvoer gedaan? Is dit een bestaand kanaal of heb je een volledig nieuw kanaal gemaakt?
 

Clifdon

Nieuw lid
4 sep 2012
17
1
Hout ernaast is echt wel mooi. Ik heb het zelf ook. Eerst had ik overigens ook last van beestjes. Nooit echt bij stil gestaan ofso, mooi gedroogd hout binnen opgestapeld en de volgende dag de kamer vol met beestjes.

Ik ben toen over gegaan naar oven gedroogd hout dat koop ik per pallet van ik dacht 2m² vast gestapeld. Ik kan daar een tijd mee stoken omdat ik toch maar stook voor de gezelligheid en niet voor de warmte. Buiten heb ik nog een haard waar ik mijn eigen kaphout in opstook.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.