slijphulpstuk

paulus

Actieve deelnemer
29 dec 2011
82
4
Wijchen
Hallo allemaal,

Een jaar of 4 geleden heb ik zelf eens een beitelslijphulpstuk gemaakt zoals ze geleverd worden door o.a. Veritas en Lie Nielsen. Simpele uitvoering, het werkt, en ik dus tevreden.
Kort daarna zag ik op dit Forum (dat denk ik toch) een bouwverslag van een slijphulpstuk waarbij door menig lezer al snel de opmerking gemaakt werd dat het bijna op een Formule 1 wagen leek.
De wieltjes van deze F1 rolden niet over de steen, maar naast de steen. Hierdoor kon ook echt het gehele oppervlak van de steen gebruikt worden, iets wat bij mijn bescheiden eigen creatie niet zo makkelijk is.
Nu ben ik al meer dan een maand aan het zoeken naar dit bouwverslag (ook met de zoekfunctie op dit forum) maar kan het niet vinden. Ik wil graag dat verslag weer bekijken om zelf toch ook zoiets te bouwen. Het gaat waarschijnlijk geen F1 worden, maar meer een Lada: eenvoudig doch met alle gewenste functies (en daar kan altijd nog een imperiaal op:)).
Mijn vraag is dus: help! Is er iemand die dit verhaal herkent en weet waar ik het kan vinden.

Groet Paul
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.