Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarmonyInHout Bekijk Berichten
    Ik heb alleen het dak geisoleeerd. De overspanning is bij mij ruim 3meter want mijn schuur is 10x6 m en op twee plaatsen is er een ijzeren H balk gelegd. De balken zijn volgens mij ongeveer 6x20 cm.
    dat noem ik geen schuur maar een balzaal
    60m2 mooie ruimte!

Maar okee. Dan heb je ook de plek om het op te slaan op je zolder neem ik aan. Bij mij is de ruimte dusdanig beperkt dat ik denk dat het ook echt beperkt blijft tot wat huishoudelijk spul. Gezien de hoh afstand en het luik dat er in moet kan ik hoe dan ook geen grote planken of platen naar boven brengen. Wellicht dat mijn compressor er een plekje krijgt. scheelt een hoop lawaai.
    "constante verbetering is beter dan vertraagde perfectie"

Wat ook scheelt in het lawaai is de afzuigers op zolder zetten. Ik heb een afzuigsysteem aangelegd van pvc buizén van 10cm doorsnee en de afzuigers op zolder gezet. Scheelt ook ruimte in de schuur...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarmonyInHout Bekijk Berichten
    Wat ook scheelt in het lawaai is de afzuigers op zolder zetten. Ik heb een afzuigsysteem aangelegd van pvc buizén van 10cm doorsnee en de afzuigers op zolder gezet. Scheelt ook ruimte in de schuur...
    Ja die mogelijkheid had ik ook al overwogen. Echter werk ik op het moment nog met een simpele 1400W stofzuiger met cycloonafscheider en 60L haringvat als opvangbak.
    En de plafondhoogte op het zoldertje is te krap om de iets grotere hobby zuigers zoals bijv. een Einhell of zoiets neer te zetten. Daarvoor wilde ik de gemetselde inbouwkast gaan gebruiken in het andere gedeelte van de garage die nu dienst doet als brandhout opslag.

Maar als de mogelijkheid bestaat dan zet ik hem op zolder.
    "constante verbetering is beter dan vertraagde perfectie"

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten