Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasaveHout Bekijk Berichten
    Sinds enige tijd verkopen wij ook krullen tbv het roken van vlees/vis.
    Mmm. Krullen zijn nou net het houtafval waar ik qua roken niks mee doe - die gaan of de boswal in als bodembedekking, of worden gebruikt als aanmaakmateriaal voor fikkies. Voor koudroken gebruik ik houtmot (zaagsel; meestal gekocht als rookmeel - verzamelen van eigen zaagsel is me echt te veel werk). Voor warmroken (vis, vlees (spare ribs, pulled pork, etc)) tot strips gespleten balkjes hout / afzaagsels.

Wellicht een idee om met name zaagsel te verzamelen? is zowel te gebruiken in rookoventjes met externe hittebron - die dingen met een spiritusbrander bijvoorbeeld - alsook in koudrookgeneratoren (google op 'cold smoke generator' of lees 'Over Rook' van meneer Wateetons).

zo...alles staat klaar voor morgen !! Nou ja...dat wil zeggen alles wat ik nu klaar kan zetten..hahaha

2017-05-12 10.46.52.jpg

2017-05-12 10.46.13.jpg

2017-05-12 10.46.16.jpg

Hopelijk tot morgen allemaal !!!

Nou heb ook alles klaar gezet voor morgen!!! Zal vast nog wel iets vergeten tja.
    Heb er heel veel zin in.
    Tot morgen!!

Groetnis, Roeland

Tot morgen.

Nog 1 nachtje slapen. Kom dus op tijd en uitgeslapen.....teminste.....
    Vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Heb ook alles in de bus gepakt voor morgen. Nu zo slapen. Als ik dat kan van de zenuwen

Hahaha....ja...hier hetzelfde.

Tot straks houtvrienden en houtvriendinnen !!

Jammergenoeg kom ik niet langs. Toch een te volle agenda dit weekend. Veel plezier iedereen!

Het had mij ook erg leuk geleken om langs te komen vandaag, vooral om eens kennis te maken met wat woodworkers van dit forum. Het planten van een boompje in de achtertuin krijgt helaas voorrang. Veel plezier iedereen!

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Helaas kon ik niet aanwezig zijn omdat een afspraak had met een goede kennis die in het buitenland woont op de Filanumis in Houten.
    Daarom verwacht ik van onze leden die daar wel aanwezig waren een hele boel afbeeldingen of video’s te zien
    Kom maar op,
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Forum Rechten