Inbouwkastje en leggers onder haard

Erik701

Actieve deelnemer
7 okt 2015
209
27
Genk (BE)
Helaas geen fotos van het maakprocess (altijd maar erges tussendoor aan gewerkt, maar mijn kastje is eindelijk af.

Ontwerp:
5jZpeEy.png



Uitwerking:
xbS9kKV.jpg

Rechtse deel van het tablet ligt nog in de bus, dat krijg ik alleen niet gelegd, even wachten op hulp :)

Ik twijfel nog om 'renuurtjes' in de deurtjes te trekken, omdat ze nu erg vlak zijn. Maar vriendin vindt het prima zo. We zien wel.

Voor de oplettende lezers: Dit is volledig (behalve de achterwand, en het tablet uiteraard) gemaakt van planken die ik 2 maanden geleden kocht bij 'Prodan': ongeschaafde eiken delen van 27 en 32mm dikte.
 

Erik701

Actieve deelnemer
7 okt 2015
209
27
Genk (BE)
Helaas niet meer fotos van tijdens het maken, zal er volgende keer aan proberen te denken.

De planken liggen tussen 3 muren, dat was het gemak. Tegen elke muur een eiken latje van 12mm stevig geschroefd, en een groef gefreesd in 3 zijden van de planken. Planken over de latjes schuiven, en klaar! :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.