Hallo

JahTogh

Nieuw lid
8 apr 2017
3
0
Hallo,

Ik ben Hugo, ik werk de laatste tijd veel met hout en het leek me leuk om mezelf bij deze community aan te sluiten.
Zelf ben ik meer op de experimentele tour en wil ik graag uitzoeken wat ik allemaal met hout kan. De afwerking is niet mijn voornaamste punt.

Enkele voorbeelden wat ik met hout heb gemaakt -> Een vuurmachine.

Het idee hierachter was het uitzoeken of ik een 'machine' kon maken van hout, die zichzelf door zijn eigen materiaal ook weer kon vernietigen. Lucifers zijn van hout, door het draaien aan het rad worden de lucifers een voor een aangestoken en branden langzaam op.

58e8eaff36741-vuur1.jpg



58e8eb05dc2cb-vuur2.jpg


58e8eb31653e9-vuur3.jpg


--------------------------

En een concept plantenbak gemaakt voor Hollands Hout (Hout vanaf Nederlandse Bodem, Hollands Hout is een label van StaatsBosBeheer)
Deze bak kunnen ze gebruiken bij voorlichting op beurzen / scholen en zo vertellen in welke bossen wat groeit. Dit op een speelse manier onder de aandacht brengen.

58e8eb4b4f8aa-holland1.jpg


58e8ebb2ea87e-holland2.jpg


58e8ebbb5bbd8-holland3.jpg



---------------------------

Ik hoop hier op dit geïnspireerd te worden om zo mooie dingen te blijven maken :).
 

JahTogh

Nieuw lid
8 apr 2017
3
0
Dankjulliewel:).

@Wijk0983
Ik studeer op de kunstacademie en ik probeer sommige opdrachten, in plaats van met een kwast uit te werken, dit met hout te doen.

Daarbij collageer ik ook met hout. Dus stukken rest hout op elkaar lijmen en hier composities mee maken.
Hier een voorbeeldje

58e9226401369-collage.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.