Mijn ervaring met kiala

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Even waarschuwing voor kiala.

het is natuurlijk een prijs vechter die vooral van belgie naar Nederland een heel stuk goedkoper is dan menigeen
Nou snap ik ook nog dat er wel eens wat kwijt raakt , in mijn geval een doos van 50 bij 60 bij 70 cm
Maar ik ben inmiddels 3 mails 5 bezoekjes aan het kialapunt verder en daarnet nog ruim 3 uur in de wacht gezeten aan de telefoon
Kortom gewoon een paar euro meer betalen dat scheelt een hoop :mad:
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Mijn ervaring: goedkoop, snel en gemakkelijk. Nog nooit iets kwijtgeraakt alleen wil het track&trace systeem wel eens lang achterlopen, maar dat is niet zo belangrijk....
't is maar dat er voor elke slechte ervaring meestal meerdere goede te vinden zijn.
Blijft natuurlijk wel erg en moeilijk voor jou dat je pak kwijt is.
Kris
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
:(

Ik heb de verzendbon nog nagekeken en op de website het traject bekeken. Is volgens de tracking ook vrij lang onderweg geweest zag ik? 5-6 dagen van BE naar NL... Ik zal morgen proberen langs te gaan in het punt waar ik de doos verzonden heb, wie weet is het teruggestuurd naar daar... Zou me verbazen, maar we kunnen het beter uitsluiten.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Tot voor kort was ik ook heel tevreden over Kiala. Er was ook een pakket verloren gegaan, en het heeft heel lang geduurd om Kiala te pakken te krijgen. Uiteindelijk bleek dat de verkoper zowel bij afzender als ontvanger zijn eigen gegevens ingevuld had. Kiala trof hier dus geen schuld, maar hun service kon wel stukken beter. Het blijft hoe dan ook de goedkoopste manier van verzenden tussen België en Nederland, of als het een zwaar pakket betreft (4,5 euro voor 15 kg is geen geld). Dus ik blijf het gebruiken.

Pine, ik hoop dat het pakket nog opdaagt. Zo'n grote doos valt wel op, zou je denken. Mijn pakket dook met anderhalve maand vertraging op, dus er is nog hoop.
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Als er maar een greintje service zou zijn zou dat een hele verbetering zijn .
Nu is het net of ik aan het lijntje word gehouden om überhaupt contact met ze te krijgen
Een aanspreekpunt zou een hoop verbeteren
Op internet staat kiala gelijk aan klachten kwam ik achter en dan met name over het contact met ze
Hoop dat ik snel contact met ze krijg
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Tot op heden nog nooit problemen gehad met kiala. Bij postNL wel al 2 keer een pakket kwijtgeraakt, maar dat is na een melding aan maken weer terug gevonden.

Dit is hun verkoopstrategie juist, doordat ze geen klantenservice hebben en een slechte site kunnen ze zo goedkoop zijn. PostNL staat juist voor goede service, maar daardoor hebben ze meer kosten en dat merk je weer terug in de prijs van je product.
Het is dus aan jou de vraag ga je voor goedkoop of juist voor meer service. een bedrijf waar ze ze alle 2 hebben ben ik nog nergens tegen gekomen.

Maar desalniettemin is het zeker rot als je pakket kwijt is, Pine. en jij mag natuurlijk weer voor de kosten gaan opdagen en niet de klant. Balen hoor!
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Ik betaal graag wat meer de volgende keer !
Toch lijkt het mij niet veel te kosten om bijvoorbeeld een stappenplan op de site te zetten hoe het wordt afgehandeld als er een pakket kwijt raakt of bij hun telefoon service aangeven hoeveel wachtende of geschatte wachttijd er is
Ook zou op de kialapunten zelf een rechtstreeks contact met het hoofdkantoor zou handig zijn want zij zijn ook overgeleverd aan het zelfde telefoonnummer en ervaren het ook als chaos bij kiala
Nou ja beste stuurlui staan aan de wal :)
weet wel waar je voor kiest
 

jantje1987

Actieve deelnemer
31 jul 2011
162
7
ach, er is voor mij al een pakje van postnl langer dan 14dagen onderweg en nog steeds niks...
zou onderweg zijn volgens postnl
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Het gaat niet over dat pakketjes kwijtraken , dat is nou eenmaal mogelijk maar het gaat mij erom dat ik nu nog geen contact heb gehad met kiala en dat hun systeem een soort ontmoedigings beleid lijkt .
Vervelend dat het ook jouw is overkomen !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.