Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25
    Of je vraagt Axminster of deze past (£54.96 ):

Het voordeel van Axminister is dat je een betere service hebt en geen importkosten hebt. Deze is ook een stuk goedkoper, aangezien die van Aliexpress €44 aan verzendkosten heeft. Ze hebben ook een langere.

Mijn interesse is zeker gewekt met deze oplossingen, ik ga even navraag doen. Bedankt!
    Met vriendelijke groet,

Leroy

Leroy, mocht je een antwoord hebben van Axminster, wil je die dan delen?
    Vindt het een mooie exemplaar om er sowieso bij te hebben
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Er staat bij die van Axminster: 320mm long bar fits any standard 19 x 9.5mm (3/4" x 3/8") track or T-slot. Dus het is meer de vraag wat de maat van het slot in de Inca is.

Good morning,

Unfortunately I cannot say whether our UJK Technology Compact Mitre Gauge & Fence will be compatible with an Inca table saw. If the Inca table saw has a track slot ( T-track) of 19 x 9.5mm (3/4" x 3/8") then it will be compatible, but if it does not then it will not be.

I have tried to find some specifications on the Inca table saw so I can give you more of an accurate answer, but I have not be able to find any specifications even on the link that you have provided me.

Kind regards

Hetzelfde antwoord kreeg ik ook van Axminster. Snelle service btw! Nu het antwoord op de vraag naar Arthur
    Met vriendelijke groet,

Leroy

Ik zal eens meten wanneer ik thuis ben...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Kan er toevallig al iemand antwoord geven op de brandende vraag, mits de zaagtafel nog niet verkocht is?
    Met vriendelijke groet,

Leroy

Volgens mij gaat dat niet passen. Ik heb ooit een Compact gehad en een Incra of UJK overwogen. De gleuf is vrij smal en zeker niet van een hedendaagse standaardmaat. dDat geldt ook voor de Lintzaag type 260.
    De tafelzaag Major heeft wel een bredere gleuf waarop die accessoires passen.

Onze Compact (nog niet gebruikt...) heeft een trapeziumvormige gleuf die 15.5 mm is aan de bovenkant, en 18 mm onderaan.

Dus gaat het niet passen.
    Je kunt nog nieuwe bestellen bij Doebeli in Zwitserland, maar dan ben je tussen de € 150 en € 200 kwijt.
    Ik heb ze destijds zelf gemaakt. Een hardhouten latje (verfhoutje) op maat schaven. Plankje erop en een latje op 90 graden.
    Een tweede exemplaar met een latje op 45 graden.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten