Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 71 van de 73 EersteEerste ... 21616970717273 LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 726
    Zonde van die Veritas klemmen. Ik heb er een tijdje geleden nog naar staan kijken en ze leken me wel erg handig.
    Misschien dan toch maar gewone holdfasts?
    Groeten, Raymond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WR1944 Bekijk Berichten
    Als je één driehoekje gebruikt om twee profielen te koppelen zal dat niet erg stevig vast zitten. Met vier driehoekjes wordt het een heel ander verhaal.
    Precies, ik gebruik die driehoekjes enkel als verstelbare vastschroef mogelijkheid aan het werkstuk het koppelen van de rails zelf gaat met twee hoeksteuntjes per rail en twee schroeven per hoeksteuntje...en die zijn na vastschroeven met een inbus stevig vast...ik geef toe wel even geduld om 8 punten los en vast te schroeven maar het werkt wel.

Die brede rails zorgt voor een mooi stabiel oppervlakte voor je freesvoet bij grotere malposities.

Als je precies wil weten hoe het werkt moet je even die Manor Wood youtube clip zoeken.

BTW
    Als je mijn foto flink uitvergroot zie je ze in de hoeken zitten.
    Laatst gewijzigd door Erik van Voorst; 16-04-19 om 08:03.
    Beter Duur Dan Niet Te Koop
    ​Achter iedere succesvolle man staat een stomverbaasde schoonmoeder.......Anoniem.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan...........P. Langkous.

Hey Erik,

had die video ook een paar weken geleden gezien op YouTube, was meteen enthousiast maar het bestellen via Banggood hield me tegen
    direct bestellen via Ooznest spreekt me wel aan.

enkele vraagjes

1. wat bedoel je met het vijlen van de hoekkoppelstukjes? Heb je die hidden corners besteld? https://ooznest.co.uk/product/inside-hidden-corner/
    2. als je zegt voor 100Euro ga ik ervan uit dat je geen BTW meerekent?
    3. voor de driehoekjes aan de buitenzijde, bevestig je die met M5 T Nuts? Hoe lang (min-max) moet de schroef dan zijn?

bedankt voor de feedback

groeten
    Wim

Als ik die prijzen zie dan denk ik dat de listing die ik gaf van http://www.stappenmotor.nl all-in 111 voor 2 x 65 en 2 x 85cm alles bij elkaar nog niet eens zo slecht is
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimpie Bekijk Berichten
    Hey Erik,

had die video ook een paar weken geleden gezien op YouTube, was meteen enthousiast maar het bestellen via Banggood hield me tegen
    direct bestellen via Ooznest spreekt me wel aan.

enkele vraagjes

1. wat bedoel je met het vijlen van de hoekkoppelstukjes? Heb je die hidden corners besteld? https://ooznest.co.uk/product/inside-hidden-corner/
    2. als je zegt voor 100Euro ga ik ervan uit dat je geen BTW meerekent?
    3. voor de driehoekjes aan de buitenzijde, bevestig je die met M5 T Nuts? Hoe lang (min-max) moet de schroef dan zijn?

bedankt voor de feedback

groeten
    Wim
    Hoi juist maar deze zijn niet flush met de rail..dus dat moet je aanpassen.
    in of ex btw weet ik niet meer....maar in ieder geval geen Festoolprijzen.
    ja met M5...ik heb gewoon wat maten laten meesturen
    ​Achter iedere succesvolle man staat een stomverbaasde schoonmoeder.......Anoniem.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan...........P. Langkous.

Vitrine kast klaar glas is besteld (2 plaatjes). Alles van watervast mdf en de Blum Movento lade van berken, mdf daar heb ik nog steeds werkelijk niets mee....brrrrr.
    Nu kan ik mij concentreren op een MFT tafel met ZONDER mdf...want dat spul komt mijn werkplaatsje niet in.

20190506_195242.jpg

Hahah lekker bezig Erik

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leroy Bekijk Berichten
    Hahah lekker bezig Erik
    bedankt...gelijk een vraag aan "iemand" kun je de Festool snelspanner in dogholes van 27 mm diep gebruiken of zijn ze expliciet voor 18 mm gemaakt.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik van Voorst Bekijk Berichten
    bedankt...gelijk een vraag aan "iemand" kun je de Festool snelspanner in dogholes van 27 mm diep gebruiken of zijn ze expliciet voor 18 mm gemaakt.
    Het Festool systeem heeft 20 mm gaten. En die gaten zijn behoorlijk nauwkeurig geboord, zowel de diameter als de tussenafstanden (raster van 96 mm).

Bedankt maar dat wist ik natuurlijk al...het gaat mij veel meer om de diepte dus dikte van het blad. Overal zie je 18 mm maar mijn testjes wijzen uit dat 22 mm zonder het gat te forceren ook nog gaat met die zg. Festool (snel)klemmen.
    Om alleen mijn MFT Top dikte van het blad te laten bepalen door die klemmen.....daar ga ik nog over nadenken

20190508_114827.jpg

Forum Rechten