Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 63 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 625
    Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Zeker weten
    Inderdaad echt mooi.

Sta je straks lekker in het zonnetje te klussen.
    Muziekje op de achtergrond... Hoppakee

Smile

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walters Bekijk Berichten
    Mooie workbench heb je in gedachten.
    Hij wordt wel iets naar mijn eigen smaak aangepast...zo wil ik een wagon vise van Benchcraft als tail....heb ik net besteld..uiteraard de "M" versie (heb nog niemand met de andere versie gezien).
    Ook bouw ik split top (Roubo-Style) en bouw mijn blad op uit 5x10 uit Douglas.
    Een tandem vise aan de voorkant weet ik zo net nog niet.

Verder vind ik wel dat hij een smaakvolle "My Dream Workbench" werkbank heeft gebouwd...al blijft het natuurlijk altijd uiteindelijk "gewoon gereedschap" om iets anders te repareren/bouwen

Verder vind ik wel dat hij een smaakvolle "My Dream Workbench" werkbank heeft gebouwd...al blijft het natuurlijk altijd uiteindelijk "gewoon gereedschap" om iets anders te repareren/bouwen
    Kijk voor de grap 'ns bij de werkbanken van forumlid Guido van Alphen, die zijn ook niet mis.
    https://photos.google.com/share/AF1Q...tGSkdkeE9Pd0pR
    Laatst gewijzigd door willem1958; 12-04-17 om 16:00.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willem1958 Bekijk Berichten
    Kijk voor de grap 'ns bij de werkbanken van forumlid Guido van Alphen, die zijn ook niet mis.
    https://photos.google.com/share/AF1Q...tGSkdkeE9Pd0pR
    wat een prachtige link Willem....een genot om te zien, respect !!!

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik van Voorst Bekijk Berichten
    uiteraard de "M" versie (heb nog niemand met de andere versie gezien).
    Nu wel:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik van Voorst Bekijk Berichten
    wat een prachtige link Willem....een genot om te zien, respect !!!

Maar eerlijk = eerlijk, ik vind het ook zeer gaaf om naar die foto's van Guido van Alphen zijn project te kijken.
    Mede door zijn foto's ben ik ook "warm" geworden om zo'n split topper te bouwen

Veel succes ermee in ieder geval. Ik ben er een hele tijd zoet mee geweest hahaha.

Grtz,

Atmoz

Muurtjes plamuren (HEEL veel pluggen verwijderen...dus een woodboard is geen luxe..lol) en in de latex......dankbaar werk dus.
    De lichtkoepel doet ook meteen zijn werk...ik kwast het zonnetje er als het ware in.

Ik kon het niet laten om een beginnetje met mijn werkbank te maken.....top van 10 cm Douglas...balkjes 45 mm dik.
    Benchcrafted Tail vise ook binnen erg degelijk dus daar kies ik waarschijnlijk ook een front vise van.
    Wel kostbaar dat spul, maar dat levert zijn geld wel op. (Maak ik mijn vrouw wijs)
    Laatst gewijzigd door Erik van Voorst; 16-04-17 om 14:48.

Dat ziet er al top uit! Met die koepel en de latex is het al een mooie lichte ruimte. Ben benieuwd naar het vervolg.

Succes!

Groet, René

Thanks...in ieder geval ook een mailtje gekregen dat mijn Lichtbakken (Led) onderweg zijn...ik denk dat deze overdag nu overbodig zijn....lol.
    Maar goed je kunt nooit genoeg licht hebben op je machines en werkstukken zeg ik maar.

Forum Rechten