Van kleine garage naar klein maar fijne werkplaats

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Geen showroom maar aan het werk.
Een beginnetje voor mijn "Mitre Saw Station" oftewel een plekkie voor mijn Kapex.

IMG_1906.jpg
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Dat ziet er uit als een erg fijn plekje om te werken!
Ik moet er eerlijkheidshalve toch ook bij vermelden dat ik eigenlijk stikjaloers ben :)
 
Laatst bewerkt:

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Een beetje aan het experimenteren met maten "in de praktijk"...brengt mij vaak meer dan van achter de tekentafel...lol


IMG_1908_1.jpg
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Hi guys,

.....misschien THE END.

Gevraagd door Photobucket om een bedrag te betalen voor hun server gebruik omdat ik host naar third parties (wat iedereen doet) dat vind ik eigenlijk best wel redelijk dus ik dacht even snel een paar tientjes over te maken naar ze en door met de geit.....gezien het feit dat ik op diverse fora te vinden ben....uhhh...neeeeeeeeeeee...ze willen mij dan "billen" voor 399 dollar en 99 cent. O en dat maar meteen jaarlijks !!!!!!!!!....nu ben ik niet arm maaarrrrrrr.........IK DACHT HET NIET..........lol.

Ben dus nog even in beraad zoals je begrijpt.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Dan heb je een leuke klus om de foto's naar dit topic te kopieren:rolleyes:

Dat is ook de reden waarom we vragen de foto's zoveel mogelijk in de topics op dit forum te kopieren en niet met links te werken....

Fons
 

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.032
2
shinglemaker.wordpress.com
Dan heb je een leuke klus om de foto's naar dit topic te kopieren:rolleyes:

Dat is ook de reden waarom we vragen de foto's zoveel mogelijk in de topics op dit forum te kopieren en niet met links te werken....

Fons

Ik heb een paar maanden terug mijn photobucket naar de prullenbak gegooid. Dat is een rare web hoster en ik vertrouw het helemaal niet dus ik kijk niet naar je foto's in ieder geval en ben ook niet verbaasd dat ze nu geld van je vragen. Niet dat het over geld gaat maar die wil ik niet in mijn systeem hebben. Ik raad alle lezers ook af om naar de site te gaan door op foto's van hun te klikken. Weg blijven van foto hosters is mijn advies met je eigen foto's of die van anderen.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Hoi

sorry voor de test ...maar wel leuk dat dit werkt..kan ik in ieder geval door met mijn enthousiasme.
Nog steeds de mitre saw station in aanbouw...kastjes zijn klaar (althans de ombouw) en de Kreg spullen zijn ook binnen.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Ik heb een paar maanden terug mijn photobucket naar de prullenbak gegooid. Dat is een rare web hoster en ik vertrouw het helemaal niet dus ik kijk niet naar je foto's .

Je bedoeld waarschijnlijk dat je er niet op klikt...enfin ik merk nu pas dat ik gewoon kan kopieren (dat kan op de meeste fora niet namelijk)...dus ga ik hier mee door...zo lang de voorraad strekt.
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Photobucket was een van de weinige waar je account niet werd geblokkeerd als je langere tijd niet was ingelogd. Mijnalbum bijvoorbeeld knikkerde alle foto's eraf als je een maand niet was ingelogd. Dat Photobucket nu geld gaat vragen is vervelend. Mijn account werkt ook niet meer, maar daar ga ik niets meer mee doen.

Het uploaden van de foto's op het forum zelf is zo gek nog niet. Alleen als er op het forum zelf iets fout gaat verlies je de foto's. Dat is bijvoorbeeld op de FestoolOwnersGroup (FOG) gebeurd. Hinderlijk, want zonder de plaatjes is de nieuwswaarde nul komma nul. Maar dan is het een forumprobleem, daar kun je zelf niets aan doen.

Ik hoop dat je nog wat foto's plaatst, anders wordt dit topic ook niet meer zo interessant om terug te lezen. Ik ben zelf al een tijd geleden gestopt met het gebruik van Photobucket, het is een monsterklus om alle forumfoto's opnieuw te plaatsen, als het al kan.

En ik heb op diverse andere fora nogal wat staan, dat krijg ik nooit meer goed.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik kan de oude berichten niet meer wijzigen ..om het fotootje er alsnog bij te zoeken/plakken

Als je mij een mailtje stuurt met de foto's en dan genummerd naar je berichten dan kan ik ze er in zetten.

stuur even een pm voor mailadres.
 
Laatst bewerkt:

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
541
319
Ik gebruik alleen Flickr, en dat werkt perfect. Gratis 1TB opslagruimte, upload direct vanaf de iPhone naar Flickr toe en hoppa.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Bedankt voor de tips maar het kopieren van de fotos is prima te doen en heeft de voorkeur van de moderators dus win-win.
De oude fotos zal ik af en toe naar Jefmen sturen anders kom ik niet meer aan werken toe ;)
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Vandaag de hele ombouw inclusief electra (nog ff wat dekseltjes Festool groen geven) klaar.
Ja je ziet hier voor de lastste keer een heuse Gamma waterpas...ik heb hem zojuist weggeflikkerd.
Wat kan er nu mis gaan aan een waterpas...wel drie dingen kan ik verzinnen en Gamma scoorde op alle drie.
Hij tordeert!!!! Hij is krom !!!!! Hij geeft meerdere libellen !!!!!! Ik ga niets adviseren hier maar.....doe er je voordeel mee.
 

Bijlagen

  • IMG_1910.jpg
    IMG_1910.jpg
    65,3 KB · Weergaven: 850
Laatst bewerkt door een moderator:

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Ik word een beetje zeeziek maar gewoon uploaden van mij Ipad geeft altijd een verdraaing of het nu landscape of portrait is...
Maar goed in ieder geval wat ;-)
 

WR1944

Oud hout
Probeer de foto's eerst eens door een beeldbewerkingsprogramma te halen zoals het gratis Irfanview. Dit zijn simpele programma's waar je de beelden wat kunt bewerken zoals alleen dat deel van de foto "uitknippen" dat je wilt tonen en zo onnodige of storende delen weg laat. Ook kun je de kleur wat aanpassen indien nodig. Maar bovenal kun je afbeeldingen kantelen zodat ze keurig rechtop staan. Een schuine of gekantelde foto geeft naast nekkramp ook een slecht inzicht in de bedoeling van de maker.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.