Van kleine garage naar klein maar fijne werkplaats

P

Pel

Guest
Een zeer mooie werkbank Erik, daar mag je best trots op zijn, je zou bijna zeggen hij is te mooi om er aan te werken, maar daar dient een werkbank nu eenmaal niet voor. Dus ga gewoon je gang, al het gereedschap wat je gebruikt is immers ook ooit spik splinter nieuw geweest, en daar zitten inmiddels ook gebruikssporen op neem ik aan.

Groet Pel.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Van dichtbij zit hij al vol met krassen en butsen, zeg maar zijn oorlogswonden, .....de top was nl. al gelijk in gebruik genomen toen de delen net verlijmd waren...lol.
Bang voor krassen daar ben ik alleen bang voor op mijn werkstuk niet op mijn gereedschap om het te maken.
ik heb geen nieuw uitziend gereedschap ...ook al is het nog geen maandje oud.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Vandaag even de "DIY-Festool-stofzuiger-slang-boom" opgehangen.

IMG_1897.jpg
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Moet je het nu echt zo mooi maken?!?!?! Ik overweeg ook om mijn garage aan te pakken, maar dit ga ik echt niet evenaren......
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Nu nog beide schroeven op 6u want zo 25 na 11 is het toch net niet ;)

(Naar wat kijken we trouwens?)
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Het is dadelijk net een showroom

Ik laat steeds alleen het opgeruimde zien....lol
Zo een kleine ruimte is echt snel chaos.

Omdat ik misschien na een tijdje "voor mezelf" ga beginnen, moet het in ieder geval wel een visitekaartje worden...anders een mooie hobbyruimte.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.