Van kleine garage naar klein maar fijne werkplaats

gg-enrique

Actieve deelnemer
15 nov 2013
102
0
Klarenbeek
Hey Erik, ik zie dat je van goede koffie houd!! Dubbele uitkloplade, molen en espressomachine. Nu nog goede koffiebonen, erg belangrijk voor het mooie werk wat je maakt. complimenten!
 

gg-enrique

Actieve deelnemer
15 nov 2013
102
0
Klarenbeek
Haha! idd off topic maar wel een heerlijk ander topic. Nieuw draadje openen? Hout, karakter en koffie..

On topic, zijn dat 19mm werkbankklemmen?
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Zei hier iemand koffie?. ;)

Hier al tijden zelf de bonen malen en zetten met de cafetière. Op het moment genieten we van een Zuid-Afrikaanse Arabica, zelf meegenomen daar vandaan bij een koffieboerderij
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Mee eens maar de keuken is ook een groot percentage show..mijn werkplaats maak ik wel mooi maar tot een grens..ik moet ook werkelijk van alles erin kunnen doen.....zware metaal en houtklussen dus niet alleen zwaluwstaartjes in een kistje zagen op een geverniste Roubo bank
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
IMG_2033.jpgHi guys, de draad weer opgepakt en met mijn tweede ladeblok begonnen.
inmiddels heel wat gebeurd. Na 28 jaar een "deskjob" heb ik zelf opgezegd en ga kijken of ik mijn geld kan verdienen met mijn hobby.
 
P

Pel

Guest
Ik wens je veel succes Erik, dat gaat jou zeker lukken, aan jou werkwijze te zien.

Groet Pel.
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Bekijk bijlage 69920Hi guys, de draad weer opgepakt en met mijn tweede ladeblok begonnen.
inmiddels heel wat gebeurd. Na 28 jaar een "deskjob" heb ik zelf opgezegd en ga kijken of ik mijn geld kan verdienen met mijn hobby.

Super goed bezig!
Ik dacht eerlijk gezegd dat je dat (al lang) had gedaan :p

Hoe dan ook: goede beslissing. (ik heb dat zelf een tijdje geleden ook gedaan:eek:)

Heel veel succes! Ik kijk uit naar de vele mooie projecten!

Grtz,

Atmoz
 

Maurice_M

Actieve deelnemer
27 sep 2017
45
0
Hallo Erik

Ik zag jou topic en mijn eerste gedachte was dat ik direct een gelijkenis zag mijn mijn huidige klusproject.
Ben namelijk ook mijn garage met ongeveer dezelfde afmetingen aan het verbouwen tot een zaagparadijs

Echter na het lezen van de eerste 10 reacties bleef er niks meer van mijn gelijkenis over.
Man man wat ben jij een mooi zaagpaleisje aan het bouwen heb met veel positief jaloezie alle bladzijdes van dit topic gelezen.
Ben zeer beniewd naar het eindresultaat en na het zien van zulke mooiefotos durf ik die van mij niet meer te laten zien.

Suc6
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.