Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 90 van de 91 EersteEerste ... 408088899091 LaatsteLaatste
Resultaten 891 tot 900 van de 908
    Wat ongelovelijk triest om te horen!
    ik heb genoten van de doortastendheid en snelheid waarmee hij zaken oppakte!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Wauw... Ik kende hem niet persoonlijk, maar volgde hier altijd met veel interesse zijn mooi geïllustreerde topic. Hopelijk heeft hij niet te zeer afgezien. Zonde dat hij niet lang plezier heeft kunnen hebben van zijn immer groeiende werkplaats.

R.I.P.

Wat een schok. Ik kende hem niet persoonlijk. ik was al enige tijd trouwe volger van zijn Posts in de hoop ooit iets in de buurt van zijn kwaliteit niveau te kunnen maken. En keek uit naar nieuwe Posts met daar weer een goed idee en of perfecte uitvoering.

rust zacht. Heel veel sterkte aan zijn naasten.

Pffff één van de weinige topics die ik echt met bewondering van begin tot eind gevolgd heb en waarbij ik uitkeek naar het vervolg!
    Erg spijtig dat hij er zelf zo weinig van heeft kunnen genieten!
    sterkte aan de nabestaanden

Pff wauw, ik kon hem niet persoonlijk, maar stond wel altijd met bewondering te kijken van hetgeen dat hij deed.
    Sterkte aan de nabestaanden

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Wat een treurig bericht, rust zacht Erik.
    Ik kende je ook niet persoonlijk maar volgde jouw topic(s) altijd met veel plezier.
    Veel sterkte aan alle nabestaanden.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

R.I.P Erik
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutselaertje Bekijk Berichten
    Pffff één van de weinige topics die ik echt met bewondering van begin tot eind gevolgd heb en waarbij ik uitkeek naar het vervolg!
    Erg spijtig dat hij er zelf zo weinig van heeft kunnen genieten!
    sterkte aan de nabestaanden
    Dat hadden inderdaad ook mijn woorden kunnen zijn. Ik log na 2 maanden weer eens in, ga naar dit topic en... schrik van dit bericht.
    Veel sterkte voor de nabestaanden en Erik, bedankt!

Ik kende hem ook niet persoonlijk, maar genoot zeker van zijn forum berichten.

Ik vind het erg spijtig dat hij er niet meer is.
    Ik wil graag sterkte wensen aan de nabestaanden.

Gr Danny1984

Forum Rechten