Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 35 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 350

Van kleine garage naar klein maar fijne werkplaats

Hi Guys

ik ben nieuw hier maar geinspireerd door jullie garage make overs wil ik ook graag een duit in het zakje doen.
    Mijn garage is door een woonkamervergroting een aantal jasr geleden gehalveerd in lengte dus blijf ik zitten met 4.70 meter lang en 2.80 meter breed.
    Het goede nieuws deze mag ik (buiten het af en toe stallen van een fiets) geheel gaan benutten voor een van mijn hobbies met hout en metaal "rotzooien".

Hij gaat helemaal op de schop ...het was al een chaotisch (af en toe onveilig) werkplaatsje dus zoveel mogelijk leeggehaald.....wat een werk was dat.

De eerste plannen zijn nieuwe garagedeur geisoleerd (ik wil een garage look houden ivm aanzicht vd woning) lichtkoepel in het dak boven mijn werkbank. Nieuw plafond...wand...vloer. Veel verlichting en elektra.

Enfin ik zal af en toe wat posten met pics zodat jullie zeer gewaardeerd comentaar kunnen geven pos or neg ..geen probleem ...ik ben niet zo gevoelig.

Hier een starters foto.....morgen wordt de lichtkoepel al ingebouwd.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Erik

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Volgens mij hebben we hier te doen met dé Erik van Voorst he?

Een echte aanwinst voor dit forum! Ik kijk nu al uit naar alle gave projecten.

Welkom en veel succes met klussen en mooie dingen bouwen

Grtz,

Atmoz

Welkom op het forum! Veel succes en laat maar zien die inrichting van je werkplaats!

Fons

Ben benieuwd, altijd leuk om andere werkplaatsen gecreëerd te zien worden. Welkom op het forum!
    Met vriendelijke groet,

Leroy

Gaaf, veel plezier en succes!

Bedankt voor het warme welkom.
    Atmoz...dan maar gelijk een audio sneak preview...ik verwacht mijn 211 amp aanstaande dinsdag spelend te hebben ...want EEN project tegelijk...

Enfin on topic...de eerste uitdaging meldt zich aan...overal leidingen...precies bij de lichtkoepel. Ook de Airco leidingen...moet allemaal om.
    Koepel is nu wel voorlopig te plaatsen maar met hindernisjes......

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik van Voorst Bekijk Berichten
    Bedankt voor het warme welkom.
    Atmoz...dan maar gelijk een audio sneak preview...ik verwacht mijn 211 amp aanstaande dinsdag spelend te hebben ...want EEN project tegelijk...
    Ik zag van de week al wat voorbij komen. Ben zeer benieuwd (al heb ik het eigenlijk veel te druk om nog heel vaak op HTF te komen)

Enfin on topic...de eerste uitdaging meldt zich aan...overal leidingen...precies bij de lichtkoepel. Ook de Airco leidingen...moet allemaal om.
    Koepel is nu wel voorlopig te plaatsen maar met hindernisjes......
    Oei, das minder. Vooral van die airco-leidingen. Hopelijk kun je ze intact laten, en hoef je ze alleen maar te verleggen. De rest gaat wel lukken met jou kennis he

Wat ga je allemaal in je garage maken? Ik bedoel dan welke apparaten en gereedschap komt er allemaal? Heb je niet wat meer info?

Grtz,

Atmoz

Hoi nope Airco leiding moet serieus om de koepel heen gelegd worden...inderdaad balen want dat mag/kan ik niet zelf...

Ik huur in ieder geval niet mijn loodgieter in ....die net 900 euro dacht te offreren voor het omleggen van mijn werkplaats cvtje (incl. nieuw cvtje van 214 euro..hahaha) met leidingen in het zicht !!!!
    Dat doen we dan maar even ook zelf.

Apparaten...tja in ieder geval komen er ook heel wat nieuwe bij...als het allemaal past.
    Kan ook Festool wel erg waarderen vooral als je ze in een direct vergelijk gebruikt voor een werkstuk....
    Laatst gewijzigd door Erik van Voorst; 31-03-17 om 14:02.

Forum Rechten