Van kleine garage naar klein maar fijne werkplaats

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Laatste linker ladenblok ook klaar. Het ladefront met compressor is verstevigd met twee stalen hoekijzers over de volle hoogte en diepte.

20171114_153727.jpg
 

artifex

Nieuw lid
1 nov 2015
6
0
Erik, welgemeende complimenten ! Een werkplek die velen (incl. ondergetekende) inspireert bij het maken van de eigen werkplek 🔨
 
P

Pel

Guest
Als je in zo'n werkplaats s'morgens binnen komt dan heb je meteen zin om te beginnen met de werkzaamheden, Erik het is een plaatje, helemaal nu er olie op zit komen de kleuren en de tekening van het hout heel mooi uit.

Groet Pel.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Thanks en langzamerhand raakt mijn huis weer opgeruimd met al die laden.
elke ochtend sta ik er inderdaad in om het af te bouwen met een klassiek muziekje uit mijn Festool radio.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
20171121_102346.jpg

Assembly Tafel nu inmiddels ook klaar...het einde van de garage ombouw nadert en ondertussen aan de bouw van een notenhouten salontafel begonnen.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Top Erik,
Dat je er met plezier vele mooie projecten mag maken.
Kom maar op met de plaatjes uit je mooie werkplaats (klein maar fijn)
Mvg, :).
 

renewee

Nieuw lid
28 nov 2016
16
0
Mooi hoor, complimenten. Benieuwd naar je werkstukken, ga je daar ook over posten?

Gr René
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.