Van kleine garage naar klein maar fijne werkplaats

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
290
110
superknap geworden. zullen maar niet vragen hoeveel dit zou kosten als je je uren moet rekenen :rolleyes:
Is dit notenelaar? heb je de templates zelf gemaakt of van een site gedownload?
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
superknap geworden. zullen maar niet vragen hoeveel dit zou kosten als je je uren moet rekenen :rolleyes:
Is dit notenelaar? heb je de templates zelf gemaakt of van een site gedownload?

ik had een foto van wat hij wilde (was zo een triplex ding) en toen eerst van MDF templates gemaakt en daarna in het echie van noten.
 

WR1944

Oud hout
Waar heb je die geschoten?

Opname 1493q.jpg
Deze kon ik alleen fotografisch schieten. Het Hertenkamp lag te dicht bij het centrum van Den Haag. ;)

Maar het is mooi gedaan. Ik zie vele malen liever zo iets aan de muur hangen dan zo'n opgezet vermoord exemplaar.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Dank, inderdaad veel beter dan een "echte".

Zo heb ik boven mijn BBQ een nep schedel met nep hoorns hangen welke duurder was dan een "echte" ....maar geen haar op mijn hoofd die dat overwoog.
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Mijn Roubo vond ik na verloop van tijd nodig aan een upgrade toe dmv twee plintladen dus woord bij het daad gevoegd en in dezelfde stijl twee laden gemaakt (massief notenhout)...resultaat meer ruimte en er rolt geen materiaal meer onder.

20190719_135718.jpg

20190719_135737.jpg

20190719_153141.jpg
 

TornadoGo

Nieuw lid
18 mrt 2017
1
0
Ik weet niet zeker of het hier bekend is maar naar ik begrijp is Erik van Voorst in augustus onverwachts overleden. Ik heb dit nieuws via het HTforum.

Ik volgde Erik via het andere forum en later ook via Woodworking al een hele tijd. Diep respect voor zijn creativiteit, bouwlust en oog voor detail. Rust zacht Erik.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.732
397
Wauw... Ik kende hem niet persoonlijk, maar volgde hier altijd met veel interesse zijn mooi geïllustreerde topic. Hopelijk heeft hij niet te zeer afgezien. Zonde dat hij niet lang plezier heeft kunnen hebben van zijn immer groeiende werkplaats.

R.I.P.
 

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
Wat een schok. Ik kende hem niet persoonlijk. ik was al enige tijd trouwe volger van zijn Posts in de hoop ooit iets in de buurt van zijn kwaliteit niveau te kunnen maken. En keek uit naar nieuwe Posts met daar weer een goed idee en of perfecte uitvoering.

rust zacht. Heel veel sterkte aan zijn naasten.
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Pffff één van de weinige topics die ik echt met bewondering van begin tot eind gevolgd heb en waarbij ik uitkeek naar het vervolg!
Erg spijtig dat hij er zelf zo weinig van heeft kunnen genieten!
sterkte aan de nabestaanden
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
497
118
Omg. Eindhoven
Pff wauw, ik kon hem niet persoonlijk, maar stond wel altijd met bewondering te kijken van hetgeen dat hij deed.
Sterkte aan de nabestaanden
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Wat een treurig bericht, rust zacht Erik.
Ik kende je ook niet persoonlijk maar volgde jouw topic(s) altijd met veel plezier.
Veel sterkte aan alle nabestaanden.
 

Hkuit

Actieve deelnemer
6 dec 2017
188
24
Sint-Michielsgestel
Pffff één van de weinige topics die ik echt met bewondering van begin tot eind gevolgd heb en waarbij ik uitkeek naar het vervolg!
Erg spijtig dat hij er zelf zo weinig van heeft kunnen genieten!
sterkte aan de nabestaanden
Dat hadden inderdaad ook mijn woorden kunnen zijn. Ik log na 2 maanden weer eens in, ga naar dit topic en... schrik van dit bericht.
Veel sterkte voor de nabestaanden en Erik, bedankt!
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Ik kende hem ook niet persoonlijk, maar genoot zeker van zijn forum berichten.

Ik vind het erg spijtig dat hij er niet meer is.
Ik wil graag sterkte wensen aan de nabestaanden.

Gr Danny1984
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.