Flexcut

manual

Actieve deelnemer
21 okt 2015
56
0
Niet de kwaliteit die ik dacht te kopen.
misschien 60 keer mee gehaald......
Niet best !
20170318_220620.jpg20170318_221118.jpg
 

Bijlagen

  • 20170318_220613.jpg
    20170318_220613.jpg
    98 KB · Weergaven: 323

Tomtom

Actieve deelnemer
16 dec 2013
124
0
Groningen
Dit is duidelijk een fabricagefout. Heb je de eerste 2 jaar na aankopen sowieso garantie op. Wel irritant overigens.

Mocht je niet terug willen naar de winkel, met wat epoxy krijg je hem wel weer vast.

Groetjes,

Tom
 

tuoh

Oud hout
Het is inderdaad geen goeie reclame voor het merk, hechten van een haalmes moeten vast zitten en blijven vastzitten tijdens het gebruik. Normaal lopen de arenden door het handvat en worden aan het uiteinde geklonken met een ring eronder.

Er is echter wel een mouw te passen aan het manke mes, sla twee paspennen haaks door de handvaten en de corresponderende gaten in de arenden van het mes en klaar is kees. Je kan bij beide arenden ook een paar inkepingen maken in een zijde en dan deze vastzetten in de hechten met epoxy, komt ook nooit meer los.
 

manual

Actieve deelnemer
21 okt 2015
56
0
Ik ga hem terug sturen want als ik er zelf aan ga rommelen en het mislukt........dan is er zeker geen garantie meer.
maar wel goede tips. Dank
 
P

Pel

Guest
Ik ben nooit een fan geweest van dat Flexcut, ook al maken ze nog zoveel reclame voor hun mini gutsjes en beiteltjes, het is m.i. een soort verenstaal wat ze er voor gebruiken.

Groet Pel.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.839
892
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Ik moet er wel bijzeggen dat het flexcut gereedschap, zeker dit haalmes, niet bedoeld is voor het soort werk dat je laat zien - het zijn toch een soort houtsnijgereedschappen voor klein snijwerk. Voor zo'n boomstam zou ik gewoon een normale maat haalmes gebruiken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.