Yes! M'n machines zijn geleverd :-)

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
146
Enkhuizen
Ik denk wel zo'n € 5000+.
Maar Jeroen, dat ga jij toch zo even in elkaar lassen voor weinig.
Hier en daar wat onderdelen verzamelen en een paar slimme jongens uit je netwerk en dan huppah een CNC-BEAST in de steigers.
Kun je goed gebruiken in je draaibankfabriek.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
om draaibanken te bouwen heb je daar weinig aan, dan heb je meer aan een grote kotterbank of een hele grote cnc frees, maar die heeft dan nog niet het bereik van een kotterbank
 

tuoh

Oud hout
.......

..........

Hij staat (zoals je waarschijnlijk kunt zien :eek:) nog niet op z'n uiteindelijke locatie, dus ik kan helaas nog niet ermee frezen.
Opzich is dat ook geen probleem, want ik moet eerst maar eens wegwijs raken met de 1001 instellingen/mogelijkheden....

Hopelijk kan ik binnenkort al wat moois laten zien wat het apparaat voor me gemaakt heeft :cool:

Groetjes,

Atmoz


Daar gaan veel drie sterren chefs stikjaloers op zijn, zelf gebakken speculoos met een cmc gestuurd gegraveerde figuur erin!!!!:D
Zou het spul daarom maar in de keuken laten staan:p
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Pfff, dat is een machtig mooi machinepark geworden!

Thanks, ben er dan ook zeer blij mee :)


Gaaf ding zeg
uit nieuwsgierigheid, kost zo een freestafel nou bij de buren ?

Dankje. Ik was net geen € 7000,- kwijt (excl. computer/monitor).


Ik denk wel zo'n € 5000+.
Maar Jeroen, dat ga jij toch zo even in elkaar lassen voor weinig.
Hier en daar wat onderdelen verzamelen en een paar slimme jongens uit je netwerk en dan huppah een CNC-BEAST in de steigers.
Kun je goed gebruiken in je draaibankfabriek.

Heb zelf ook (heel lang) aan zelfbouw gedacht. Maar uiteindelijk toch maar de stap genomen om een kant+klare te kopen... Ik weet van mezelf dat het nog heel lang zou duren eer die af was.
En in al die tijd kan ik dus ook niets ermee maken. Heel jammer, want er zijn ideeën genoeg :p Maargoed, eerst maar eens ermee leren werken!



Haase is inderdaad niet super goedkoop, maar ze leveren wel extreem goede kwaliteit. Ik ben nog niets tegen gekomen wat ik anders zou willen, of wat ik anders zou doen bij een zelfbouw machine.
Tot nu toe dus alleen maar positief erover!


Daar gaan veel drie sterren chefs stikjaloers op zijn, zelf gebakken speculoos met een cmc gestuurd gegraveerde figuur erin!!!!:D
Zou het spul daarom maar in de keuken laten staan:p

Whahaha ideeën genoeg, ik hoor 't alweer :D
Ik heb m'n vriendin eens aangekeken, maar die vond het toch niet zo'n goed idee.

Als hij er zondagavond nog staat moet ik haar € 500,- betalen:rolleyes:
Heb voor morgenmiddag dus maar wat vrienden geregeld om het beest (120KG) op z'n plaats te zetten;)


Zodra ik er iets mee gemaakt heb zal ik wat foto's/filmpje posten!

Grtz,

Atmoz
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Hey Atmoz, gaaf machine park. zit je toevallig ook op t.net? gezien de arduino's :) Moet zeggen ik heb een postzegelschuur en dat gaat never nooit niet pas niet. Maar jalours ben ik stiekem wel.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Dit beestje ben ik gisteren bij onze oosterburen gaan ophalen:

Is niet zo gek dat je 'm bij de oosterburen ophaalt want het is toch een Duitse herder?
Leuk jong beestje!

Oh wacht effe, da's wel een freestafel zeg!
Ik heb vroeger alleen conventioneel gefreesd dus ik heb geen verstand van cnc tafels maar van wat ik zo zie loop opeens zomaar het speeksel m'n mond uit?
Gefeliciteerd, echt een fantastisch mooie machine.
Ik wens je heel veel freesplezier met deze aanschaf!
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Is niet zo gek dat je 'm bij de oosterburen ophaalt want het is toch een Duitse herder?
Leuk jong beestje!

Thanks, maar het is geen Duitse herder, het is een Pomsky (kruising tussen Pomeriaan en Husky) :)

Oh wacht effe, da's wel een freestafel zeg!
Ik heb vroeger alleen conventioneel gefreesd dus ik heb geen verstand van cnc tafels maar van wat ik zo zie loop opeens zomaar het speeksel m'n mond uit?
Gefeliciteerd, echt een fantastisch mooie machine.
Ik wens je heel veel freesplezier met deze aanschaf!

Haha, merci!! Ik hoop inderdaad dat ik snel een beetje wegwijs raak met dit mooie apparaat... Maar veel verder dan wat rondjes, streepjes en vierkantjes ben ik nog niet gekomen. Valt nog niet mee. Maargoed, heb dan ook nog niet écht veel tijd erin geïnvesteerd...

Komt goed, zodra ik iets fatsoenlijks het gemaakt laat ik het wel zien.

Grtz,

Atmoz
 

Erik van Voorst

Actieve deelnemer
20 mrt 2017
642
3
Thanks, maar het is geen Duitse herder, het is een Pomsky (kruising tussen Pomeriaan en Husky) :)



Haha, merci!! Ik hoop inderdaad dat ik snel een beetje wegwijs raak met dit mooie apparaat... Maar veel verder dan wat rondjes, streepjes en vierkantjes ben ik nog niet gekomen. Valt nog niet mee. Maargoed, heb dan ook nog niet écht veel tijd erin geïnvesteerd...

Komt goed, zodra ik iets fatsoenlijks het gemaakt laat ik het wel zien.

Grtz,

Atmoz

.........en :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.